دهکده استارت20

دانلود رایگان PDF بازی اندورید برنامه موبایل و فیلم و سریال جدید| مرجع آموزش و معرفی بهترین محصولات و خدمات روز دنیا

روانشناسی تاریک pdf

12 مدل کولر و پنکه مناسب فصل تابستان | اینا خونه رو یخ میکنن

  • ۹۵۴

معرفی 12 مدل پنکه و کولر آبی جدید مناسب تابستان

اینا تا آخر عمر تورو خنک می کنن...

همین الان می تونی به ادامه لیست سر بزنی و 12 نوع از انواع مدل پنکه و کولر رو ببینی 

یه خبر عالی اگه از هر کدوم خوشت بیاد میتونی از لینک زیر اون محصول اون رو خریداری کنی...

12 محصول طلایی کولر و پنکه

12- کولر رومیزی مدل HB-108 کد 1001147

12- کولر رومیزی مدل HB-108 کد 1001147

مینی کولر رومیزی یک وسیله جالب و کاربردی با طراحی ویژه ای است.

این محصول که از پلاستیک با کیفیت ABS ساخته شده است یک کولر واقعی در ابعاد کوچک و رو میزی است.این کولر به دلیل داشتن مخزن آب، باد بسیار خنکی را تولید کرده و از طریق دو دریچه که در راستای عمودی تغییر زاویه می دهند، به بیرون می دمد.

کولر رومیزی کوچک هم از ظریق سه باتری قلمی می تواند کار کند و هم دارای یک کابل یو اس بی است که می توانید به کامپیوتر، لپ تاپ یا آداپتور و .... وصل نمایید.

خرید آنلاین این محصول




11-کولر آبی جنرال تکنو مدل gt2800

11-کولر آبی جنرال تکنو مدل gt2800

 

مینی کولر آبی یا کولر آبی کوچک و پرتابل جنرال تکنو ۲۸۰۰ یکی از محصولات بسیار با کیفیت شرکت جنرال بوده و به دلیل مواردی همچون پرتابل بودن که سبب ایجاد حمل و نقل راحت واستفاده ی از مواد و اجناس با کیفیت در ساخت آن همواره به عنوان یکی از محصول های تولید شده بی نظیر شرکت جنرال به شمار می آید. gt2800 مینی کولر آبی است که در پنل جلوی آن طراحی زیبایی را شاهد هستیم. پنل جلوی این کولر با رنگ سفید همانند کولر های گازی دارای پره های تنظیم باد به صورت عمودی و افقی می باشد. رنگ بدنه این کولر آبی به صورت الکترواستاتیک پودری و سیستم آبرسانی آن جدید و بهینه شده می باشد. همچنین این کولر دارای علاوه بر قابلیت پر کردن مخزن آب به صورت دستی دارای قابلیت نصب شناور جهت آبرسانی اتوماتیک می باشد. پس اگر به دنبال یک کولر آبی با کیفیت و قابل حمل برای مغاره، خانه و محل کار هستید در انتخاب کولر آبی جنرال تکنو مدل gt2800 شک نکنید.

خرید آنلاین این محصول




10-پنکه پارس خزر مدل FSR-ADO

خرید اینترنتی پنکه پارس خزر

پنکه پارس‌خزر مدل FSR-ADO در گروه پنکه‌های پایه‌دار و ایستاده عرضه شده است.

این محصول ظاهری زیبا و کارآیی بالایی دارد. توان بالای موتور باعث راندمان کاری بالای دستگاه شده است.

این پنکه قابلیت تنظیم ارتفاع به صورت دستی را دارد. حجم باددهی بالای دستگاه باعث می‌شود تا هوا در فضای بزرگی به جریان درآید. پنکه پارس خزر مدل FSR-ADO از تایمر هم بهره می‌برد.

این مدل دارای گارد محافظ میله‌ای است تا از برخورد احتمالی با پره‌ها جلوگیری شود و خطری برای کسی ایجاد نشود.

این محصول دارای قابلیت تنظیم آسان زاویه وزش باد به صورت جغجغه ای است.

قابلیت تنظیم گردش افقی از طریق ریموت دستگاه ممکن است. حالت ریتم جهت دستیابی به وزش باد ملایم در نظر گرفته شده است که یکی از ویژگی‌های این محصول است.

ریموت کنترل دستگاه امکانی بسیار مهم در این محصول است که باعث راحتی بیشتر کاربر می‌شود.

طراحی دستگاه طوری است که ایستایی خوبی داشته و پایه طراحی شده برای آن مانع از افتادن در اثر برخورد یا تکان‌های کوچک می‌شود.

پارس خزر از شرکت‌های قدیمی تولید و عرضه‌کننده لوازم خانگی برقی است که همواره برای خریداران گزینه‌های مناسبی ارائه کرده است.

خرید این محصول




9-کولر گازی ال جی مدل New Titan NB246TQ 24000

خرید کولر گازی ال جی

کولرگازی «ال جی» مدل «New Titan NB246TQ» از دستگاه‌های تهویه هوای باکیفیت عرضه‌شده در بازار است که می‌تواند در دو حالت سرمایش و گرمایش استفاده شود.

این دستگاه مانند تمامی کولرگازی‌های اسپلیت دارای دو قسمت داخلی و خارجی است. قسمت خارجی، وظیفه‌ی خنک‌کردن گاز را برعهده دارد که بیرون اتاق یا سالن و در فضای باز نصب می‌شود.

بدنه‌ی فلزی دارد و باید روی پایه‌های مخصوص نصب شود. این یونیت با اتصالات و لوله‌ها به پنل داخلی مرتبط می‌شود. پنل داخلی طراحی زیبایی داشته، داخل اتاق یا سالن نصب می‌شود و وظیفه‌ی وزش باد خنک را ایفا می‌کند. نشانگرهای روی بدنه، نحوه‌ی فعالیت دستگاه را نشان می‌دهند.

وجود فیلتر در پنل داخلی باعث بهبود کیفیت هوا می‌شود..

خرید این محصول




8-کولر گازی تی تری جنرال مدل GNR-14K-SA

خرید کولر گازی تی تری

کولر گازی «تی‌تری جنرال» دارای کیفیت بالایی است و مصرف برق بسیار پایینی نیز دارد. این کولر گازی از نوع سرد و گرم بوده و هم چنین دارای 3 تا 5 متر لوله مسی در داخل جعبه است. با ویژگی پرتاب باد چهار جهته در کولرگازی T3جنرال باد خنکی که از کولر خارج می‌شود بوسیله پره‌هایی که در آن طراحی شده است، جریان هوا را به ۴ جهت بالا و پایین (عمودی) ،چپ و راست (افقی) در فضا منتشر می‌کند. با این پرتاب باد تمام قسمت‌های محیط به‌طور یکنواخت خنک شده و از هوای خوبی برخوردار می‌شود. یکی از ویژگی‌هایی که شاید کمتر مورد توجه قرار بگیرد، Auto Restart بودن آن است. این ویژگی در کولرگازی‌ها باعث می‌شود زمانی که برق قطع شود، به‌صورت اتوماتیک پس از اتصال برق، کولر مجددا با تنظیماتی که قبلا انجام شده بود، راه اندازی شود. این کولر دارای نشانگر روی پنل بوده و جنس پره‌های آن نیز ضدزنگ است. میزان پرتاب باد این کولر تا ۱۲ متر است و از برق تک فاز برای آن استفاده می‌شود. از ویژگی‌های این کولر امکان تصفیه هوا است که می‌تواند هوای مطلوبی را فراهم نماید.

خرید این محصول 




7-پنکه رومیزی دمنده مدل Haleh

خرید پنکه رومیزی دمنده مدل هاله

پنکه‌ی مدل «Haleh» یکی از محصولات شرکت «دمنده» است. این پنکه ظاهری شبیه به فن‌های دیواری دارد اما به صورت رومیزی نصب و استفاده می‌شود. دستگاه دارای سه پره‌ی پلاستیکی است و با یک صفحه‌ی شبکه‌‌ای محافظت شده است. بدنه‌ی دستگاه از پلاستیک ساخته شده و باعث شده با یک پنکه‌ی سبک‌وزن مواجه باشیم. یک پیچ ولومی کوچک وظیفه‌ی تنظیم سرعت کار پنکه را به‌عهده دارد. به‌این‌ترتیب می‌توانید سرعت چرخش را در سه سطح تنظیم کنید. توان کار این دستگاه پایین است و به 30 وات می‌رسد. همچنین دور موتور پنکه در حالت حداکثری به 2200 دور در دقیقه می‌رسد. گفتنی است شرکت دمنده این دستگاه را با حجم باددهی 420 متر مکعب در دقیقه تولید کرده است. این محصول طراحی چهارگوش دارد و از دو پایه برای قرارگیری روی سطح میز برخوردار است.

خرید این محصول 




مطالب پیشنهادی: 19 مدل تایر اصل با کیفیت برای خودرو  



6-کولر گازی سامسونگ مدل AR30000CFU

خرید کولر گازی سامسونگ

مشخصات

یونیت خارجی ابعاد 170x50x150 سانتی‌متر

وزن 7 کیلوگرم

جنس فلزی

میزان صدا 54 دسی بل

مشخصات فنی

تعداد کمپرسور یک عدد

نوع کمپرسور روتاری

عملکرد سرمایش رده انرژی A

مناسب برای فضای 60 مترمربع

محدوده ظرفیت سرمایشی 20 تا 30 هزار BTU/hr BTU/hr

ظرفیت سرمایش 30000 BTU/hr

ظرفیت گرمایش 30000 BTU/hr

میزان پرتاب باد 15 متر

نوع برق مصرفی تک فاز

میزان مصرف برق 11.8 آمپر

قطر لوله رفت 0.38 اینچ

قطر لوله برگشت 0.62 اینچ

حداکثر طول لوله کشی 20 متر

حداکثر ارتفاع لوله کشی 8 متر

حداقل دما 15 سانتی گراد

حداکثر دما 52 سانتی گراد

ریموت کنترل دارد

شناسه کالا 2800000131456

امکان تصفیه هوا ندارد

پیش فیلتر دارد

خرید این محصول




5-کولر سلولزی تبخیری انرژی مدل اقتصادی EC0700e

خرید کولر سلولزی تبخیری اقتصادی

کولر سلولزی انرژی، اولین کولر سلولزی کشور و دارای گواهینامه استاندارد اروپا (CE) است. در طول فصل دمای هوای خروجی کولر سلولزی تا 30درصد خنک‌تر از کولر پوشالی می‌باشد.

افتادگی پوشال به دلیل عدم استحکام، معمولا راندمان تبخیر آن را در مدت سه هفته از حدود 70درصد به 50درصد کاهش می‌دهد. (بر اساس گزارش فنی بانک جهانی ویرایش 1999) پد سلولزی با داشتن استحکام مناسب و پایدار، راندمان تبخیر خود را که حدود 83درصد است در طول زمان حفظ می‌نماید.

کولر سلولزی تا شرایط دمای محیطی 40 درجه سانتی‌گراد پاسخگو است، در حالی که کولر پوشالی حداکثر و در بهترین حالت تا شرایط دمایی 37 درجه پاسخگو ‌می‌باشد. برخلاف کولر پوشالی توزیع آب بر روی سطح پد سلولزی یکنواخت است و ناحیه‌های خشک ایجاد نمی‌شود. بر خلاف پوشال، ضخامت پد سلولزی در کل سطح آن یکنواخت است که در میزان خنکی تاثیر بسیاری دارد. همچنین سطح تماس هوا با آب، در پد سلولزی انرژی، نسبت به پوشال بیشتر است. از آن‌جا که با استفاده از پد سلولزی دمای هوای خروجی از کانال حدودا سه درجه کمتر است، در برخی از مواقع که در کولر پوشالی ناچار به استفاده از دور تند هستیم، در کولر سلولزی می‌توان از دور کند استفاده کرد. این امر صرفه‌جویی قابل توجهی در مصرف برق به همراه دارد. پوشال بستر مستعدی برای رشد قارچ و باکتری به حساب می‌آید، در حالی‌که پد سلولزی به دلیل رزین‌های صنعتی به‌کار رفته در آن چنین شرایطی را ندارد.

ضمن این‌که در کولرهای سلولزی، برخلاف کولرهای پوشالی، حمل قطرات ریز آب به صورت تبخیر نشده، در مسیر جریان هوا به حداقل می‌رسد. از این رو انتقال باکتری‌های مضر تنفسی بسیار کاهش یافته و هوای سالم‌تری تامین می‌شود. همچنین به دلیل عدم انتقال ذرات ریز آب به داخل ساختمان، حالت شرجی نامطبوع از بین می‌رود.

استفاده از پد سلولزی عبور گرد و غبار به داخل ساختمان را کاهش داده و دیگر از ذرات پوشال در هوای ورودی خبری نیست. در مجموع کولر سلولزی انرژی به توصیه اغلب منابع و سایت‌های مرتبط برای افراد مبتلا به آسم و بیماری‌های ریوی مناسب است. در صورتی که میزان نشت جریان برق در سیستم سیم‌کشی برق کولر بالاتر از 30 میلی‌آمپر (حد خطر برای انسان) باشد، عملکرد کولر به صورت اتوماتیک توسط سیستم جلوگیری از برق گرفتگی (RCCB) قطع می‌شود.

همچنین کولرهای انرژی دارای قابلیت قطع دو قطب هستند که به‌منظور حفاظت در برابر خطاهای ناشی از سیم‌کشی اشتباه فاز و نول در هنگام نصب کولر، هر دو قطب هم‌زمان قطع می‌شوند.

بالانس دقیق استاتیکی و دینامیکی فن در کولر سلولزی انرژی بعلاوه استفاده از لرزه‌گیر و واشر مناسب در محل اتصال پایه فن و بدنه، میزان انتقال صدا به داخل را به حداقل می‌رساند. تنها تفاوت کولر اقتصادی انرژی با کولر ترموستاتیک انرژی حذف ترموستات و ریموت کنترل است.

 خرید این محصول 




4- کولر آبی پرتابل ریتون مدل PC-2500

خرید کولر آبی پرتابل ارزان

کولرهای آبی بسیار مناسب مناطق گرم و خشک هستند. کولرهای گازی، اسپیلیت ها و چیلرها انواع پیشرفته تاسیسات سرمایشی هستند که به طور متوسط کولرهای گازی 2/5 تا 3 برابر بیشتر از کولرهای آبی انرژی برق را مصرف می کنند.

برخی از افراد علت استفاده کمتر از کولر آبی را نیاز به تعویض سالیانه پوشال، ریختن آب در اطراف کولر و وارد شدن ذرات گرد و غبار از طریق دریچه کولر به فضای ساختمان می دانند.

اما به کار گیری تکنولوژی مدرن و پیشرفته، می تواند جلوی این مشکلات را بگیرد.

تفاوت کولرهای آبی سلولزی ریتون با کولرهای آبی معمولی در استفاده از پدهای سلولزی مخصوص به جای پوشال است.

مزیت پدهای سلولزی به پوشال ها هم این است که نیاز به تعویض سالیانه ندارند و می‌توان حدود ۴-۳ سال از هر پد برای یک دستگاه کولر استفاده کرد. مزیت دیگر این پدها آن است که به دلیل تراکم بالا، اجازه ورود گردوغبار و ذرات ریز را به درون پروانه موتور و درنهایت هم محیط خانه نمی‌ دهند.

از این رو متخصصان استفاده از کولرهایی با پد سلولزی را به جای کولرهای پوشالی به افرادی که در مناطق آلوده آب و هوایی زندگی می‌ کنند، پیشنهاد می‌ دهند.

همچنین جنس و تراکم این پدها باعث می‌ شود آب بیشتری جذب آنها شود، بنابراین کولرهای دارای پد سلولزی می‌ توانند سرمایی بیشتر و یکنواخت‌ تر نسبت به کولرهای پوشالی به فضای خانه بدمند .

گروه لوازم خانگی ریتون در طول 19 سال تولید و حضور درخشان درعرصه لوازم خانگی .همیشه خود را متعهد و پاسخگوی مشتریان در سراسر ایران میداند.

خرید این محصول




3- پنکه پارس خزر مدل 4010

خرید پنکه اصلی پارس خزر

پنکه پارس خزر 4010 از پنکه‌های ایستاده شرکت پارس‌خزر است.

این پنکه از چهار پره و پایه‌ای با قابلیت تنظیم ارتفاع بهره می‌برد که می‌تواند یکی از بلندترین پنکه‌های پایه‌دار بازار به شمار آید. تغییر ارتفاع دستگاه به‌سادگی از طریق پیچ تنظیم و بالا و پایین بردن میله استیل پایه میسر می‌شود.

کلیدهای تنظیم سرعت تعبیه‌شده روی پایه امکان تنظیم سرعت بر حسب نیاز را به کاربر می‌دهد. موتور این مدل مجهز به فیوز حرارتی است تا دیگر نگران آسیب دیدن موتور در اثر فعالیت طولانی‌مدت دستگاه نباشیم.

سرعت عملکرد این مدل هم قابل‌تغییر است تا با توجه به شرایط محیط سرعت آن را کاهش و یا افزایش دهید. قابلیت گردش افقی از دیگر امکاناتی است که به کارایی این دستگاه می‌افزاید.

بی‌شک پنکه‌ها همچنان از دستگاه‌های سرمایشی کاربردی و محبوب برای مصرف‌کنندگان مختلف به شمار می‌روند که از مهم‌ترین دلایل آن می‌توان به قابلیت جابجایی آسان و خنک نمودن یک منطقه خاص، و همچنین امکان تنظیم درجه عمودی وزش باد و گردش افقی دستگاه برای بهره‌مندی از برترین عملکرد اشاره کرد.

درمجموع طراحی زیبا و مستحکم پنکه پارس خزر 4010 ، موتور مجهز به فیوز حرارتی، و همچنین بهره‌مندی از گواهینامه استاندارد ایمنی و نشان استاندارد اروپایی CE از دیگر مواردی است که نشان از کیفیت و ایمنی این دستگاه دارد و می‌توان آن را گزینه‌ای مطلوب برای استفاده در اماکن مختلف در نظر داشت.

خرید این محصول




2- کولر آبی برفاب مدل BF3R

کولی ابی برفاب ارزان

خرید ای محصول




1- پنکه بدون پره مدل CF110

پنکه بدون پره جدید خرید آنلاین

مشخصات فنی

قابلیت تنظیم ارتفاع ندارد

توان مصرفی 40 وات

ریموت کنترل ندارد

حجم باد دهی 65 متر مکعب بر دقیقه

تایمر دارد

سایر مشخصات

قابلیت تنظیم ارتفاع از 110 سانتیمتر تا 140 سانتیمتر

قطر پایه 45 سانتیمتر

قطر دایه پنکه 34 سانتیمتر

قابلیت تنظیم پرتاب باد با 360درجه به اطراف

رنگ نقره ای و آبی در یک مدل ترکیبی دارای جریان خروجی کاملا یکنواخت قابلیت روشن و خاموش کردن و تنظیم بادبه صورت دستی و ریموت کنترل دارای دیمر تنظیم شدت باد خروجی قابلیت چرحش به سمت چپ و راست تعداد پره بدون پره

خرید این محصول




امیدوارم مفید بوده باشه و از این کالا ها استفاده کنید

روی دکمه دانلود کلیک کنید پس از 1 دقیقه فایل 12 مدل کولر و پنکه مناسب فصل تابستان | اینا خونه رو یخ میکننبصورت خودکار دانلود شروع خواهد شد.

گزارش مسئوليت پست نوشته شده بر عهده‌ي نويسنده مي‌باشد، لطفا در صورتي که اين پست را ناقض قوانين مي‌دانيد به ما گزارش دهيد.

نظرات: (۰) هيچ نظري هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.

فیلم های ترسناک 2024