دهکده استارت20

دانلود رایگان PDF بازی اندورید برنامه موبایل و فیلم و سریال جدید| مرجع آموزش و معرفی بهترین محصولات و خدمات روز دنیا

روانشناسی تاریک pdf

دانلود کتاب راسته‌ی کنسروسازی

  • ۷۵۶

درباره کتاب راسته‌ی کنسروسازی
راسته‌ی کنسروسازی در شهر مونتری کالیفرنیا مکانی است شاعرانه، متعفن، گوش‌خراش، پُرنور، آهنگین، اعتیادآور، احساس‌برانگیز، رؤیایی. راسته‌ی کنسروسازی شلوغ است و متراکم، از حلبی و آهن و زنگار و تراشه‌های چوب، سنگ‌فرش‌های لب‌پر و خرابه‌های علف‌پوش و نیزارهای انبوه، کنسروسازی‌های ساردین با دیوارهای آهن‌کرکره، کافه و رستوران و خواروبارفروشی‌های درهم‌وبرهم و آزمایشگاه و مسافرخانه.

دانلود کتاب راسته‌ی کنسروسازی

ساکنانش نیز آدم‌هایی‌اند هم ناجنس و هم خوش‌دل.

مشخصات کتاب راسته‌ی کنسروسازی
ناشر انتشارات مروارید تاریخ نشر ۱۳۹۲/۱۰/۱۵ زبان فارسی حجم فایل 1.39 مگابایت تعداد صفحات ۱۹۹ صفحه شابک 978-964-191-192-0
بخشی از کتاب راسته‌ی کنسروسازی


مقدمه
جان ارنست استاین بک ( ۱۹۰۲-۱۹۶۸ ) در سالیناس کالیفرنیا به دنیا آمد. خانواده اش اصالتاً از خاندان آلمانی ـ ایرلندی « گروس اشتاین بک » بودند، از این رو تلفظ اصیل نام خانوادگی اش « اشتاین بک » است که پس از مهاجرت به آمریکا، به « استاین بک » تغییر یافته است.
استاین بک پس از خلق آثار ارزشمندی همچون خوشه های خشم، شرق بهشت و موش ها و آدم ها، به پاس « نوشته های واقع گرایانه و درعین حال خیال پردازانه، مرکب از طنزهای دردمندانه و نقدهای تند اجتماعی » ، جایزه ی نوبل ادبیات سال ۱۹۶۲ را از آکادمی سوئد دریافت کرد. نگاه خاص او به محیط اجتماعی زادگاهش و شهرهای اطراف آن در داستان هایش به وضوح مشاهده می شود؛ اما گویا به بندر و خلیج مونتری، حرفه ی ماهیگیری و جانوران آبزی علاقه ی ویژه ای داشت؛ چون علاوه بر راسته ی کنسروسازی ( ۱۹۴۵ ) ، محیط تورتیا فلت، دره ی دراز، شرق بهشت و پنجشنبه ی دل انگیز را نیز رقم زده است.
کتاب حاضر که جزو خواندنی ترین آثار استاین بک است، شهر ساحلی مونتری و قشر کارگر و طبقه ی پایین آنجا را به تصویر کشیده و در قالب حوادث طنزآلود، فلاکت مردمانش را تشریح کرده است. در گذشته، حرفه ی اغلب ساکنان مونتری ماهیگیری بود و ساردین صید می کردند. خیابانی نیز به موازات ساحل در غرب مونتری است که به اسکله ی شهر منتهی می شود و به خاطر شهرت کتاب حاضر، نامش را « راسته ی کنسروسازی » گذاشته اند. به علت موقعیت فیزیکی این خیابان، مغازه های اطرافش همگی کنسروسازی بودند. اما پس از رکود ماهیگیری، کنسروسازی ها یک به یک تعطیل شدند و تغییر شغل دادند. در حال حاضر نیز، ساختمان های نبش این خیابان را عمدتاً هتل و رستوران تشکیل می دهند.

مهرداد وثوقی

لینک دانلود این کتاب حذف شد!

دانلود

روی دکمه دانلود کلیک کنید پس از 1 دقیقه فایل دانلود کتاب راسته‌ی کنسروسازیبصورت خودکار دانلود شروع خواهد شد.

گزارش مسئوليت پست نوشته شده بر عهده‌ي نويسنده مي‌باشد، لطفا در صورتي که اين پست را ناقض قوانين مي‌دانيد به ما گزارش دهيد.

نظرات: (۰) هيچ نظري هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.

فیلم های ترسناک 2024