دهکده استارت20

دانلود رایگان PDF بازی اندورید برنامه موبایل و فیلم و سریال جدید| مرجع آموزش و معرفی بهترین محصولات و خدمات روز دنیا

روانشناسی تاریک pdf

بازی جدید بررسی کلمات نفرین شده

  • ۳۲۴۱

بازی اندورید بررسی کلمات نفرین شده


طرفدارانسریع برای یادگیریشما می توانید در هر ساعت از روز با هر کسی بازی کنیدبسیاری از قدرت یو پی اس مختلف برای استفادهپیچ و تاب بزرگ در یک مفهوم آشنامنفیمی تواند تکرار شودمدتی طول می کشد تا درآمد کلان کسب کند8.0عالیامتیاز DFG

 توضیحات بازی

می خواهید به جهانیان نشان دهید که مهارتهای ساختن کلمات شما چقدر عالی است؟ Cursed Words بازی مناسب برای انجام این کار است ، با شرکت در یک سری مسابقات ، همه چیز در مورد تشکیل کلمات از کاشی نامه های اختصاص داده شده تصادفی است. با دوستان به کلمات فکر کنید اما با هدف داشتن استراتژی بیشتر در هنگام عبور از خط پایان قبل از رقیب خود....

بررسی بازی کلماتی

دانش واژگان خود را آزمایش کنید

ارائه شده با یک تخته کاشی ، این وظیفه شماست که کلماتی بسازید تا درنهایت مسیر را برای رسیدن به خط پیروزی در انتهای سطح شکل دهید. شما با سایر بازیکنان مستقر در سراسر جهان در تلاش هستید تا نشان دهید چه کسی در شکل گیری کلمات از نامه هایی که به شما اختصاص داده شده است بهترین است.

کلمات رقابتی

در هر زمان مختلف در مسابقات مختلف شرکت کنید
در هر ساعت از روز بازی کنید
راه خود را به بالای تابلوهای هفتگی بروید
دوستان خود را در یک مسابقه به چالش بکشید
بیش از واژگان

استراتژیک بازی کنید و از حریف خود پیشی بگیرید
برای بدست آوردن حواشی از یو پی اس های مخصوص استفاده کنید
کلمات طولانی را برای حداکثر امتیاز ایجاد کنید
هدف از کاشی های جادویی برای جوایز اضافی است
استاد کلمه شوید

کلمات نفرین شده فقط به این معنی نیستند که بتوانند به راحتی کلمات را ایجاد کنند. این همچنین در مورد قرار دادن کاشی های خود با عاقلانه است. راه خود را در مورد شش قدرت یو پی اس بازی برای بهتر از رقیب خود بیاموزید. انتظار داشته باشید که آنها هر چند به عقب برگردند - پیروزی به آسانی به نظر نمی رسد!

به یک قدم جلوتر از حریف خود فکر کنید و حرکات خود را با دقت برنامه ریزی کنید ، اطمینان حاصل کنید که آنها نمی توانند قبل از شما به خط پیروزی برسند. اجرای بازی های خوب بخش مهمی از Cursed Words است ، بنابراین به یاد داشته باشید که برای تبریک به حریف خود از سیستم چت بازی استفاده کنید.

بررسی کلمات نفرین شده
- بررسی توسط جنیفر آلن

بازی های کلمه در آنجا عرضه زیادی دارند اما Cursed Words کارها را کمی متفاوت تر انجام می دهد. کمی شبیه به عنوان مورد علاقه همه Scrabble-esque ، کلمات با دوستان است ، اما استراتژی خیلی بیشتری در اینجا وجود دارد. همچنین این یک بازی کلمه ای ایده آل است برای کسانی که فقط می خواهند پشتیبان سریع کلمه ایجاد شوند و نه چیزی که می تواند روزها بازی کردن را پشت سر بگذارد.

کوتاه و برفی

دلیل این است که Cursed Words چند تخته بازی نسبتاً کوتاه را ارائه می دهد. ایده اصلی این است که شما به نوبه خود ، ایجاد کلمات به عنوان بسیاری که ممکن است با کاشی های موجود خود را. این کاشی ها باید به شکلی قرار بگیرند که مسیری از کلمات افقی و عمودی را تشکیل می دهد ، همانطور که مسیر خود را به سمت تخته حرکت می کنید. سپس حریف شما نوبت خود را می گیرد ، دوباره تلاش می کند تا به همه خط مهم پیروزی نزدیک شوید. اغلب اوقات ، این برخلاف ده ها نوبت لازم برای بازی های طولانی تر کلمات ، چند چرخش به طول می انجامد. این ایده آل برای بازی با کلمه نیش اندازه است.

استفاده از کاشی های شما یک روش عالی برای کسب سکه های اضافی است اما در نهایت ، ماموریت شما رسیدن به خط پایان قبل از حریف خود است. این یک عنصر استراتژیک بزرگ به دادرسی اضافه می کند. باید همزمان با چند حرکت به جلو فکر کنید. نکته ای در ایجاد یک کلمه جالب وجود ندارد اما پس از آن می توانید دروازه را باز کنید تا حریف خود را با یک کلمه سریع 3 یا 4 حرفی ربود. چند ثانیه طول می کشد تا با برجسته کردن بازی وقتی کلمات انتخاب های مناسب هستند یا وقتی نیاز به ایجاد چیز دیگری دارید ، با بازی را یاد بگیرید.

بازی استراتژیک مهم است

بر خلاف بازی های دیگر کلمات ، Cursed Words را می توان به راحتی از طریق برخی از واژگان با دقت جایزه دریافت کرد تا واژگان چشمگیر ، به این معنی که مناسب برای کسانی است که به راحتی توسط جادوگران Scrabble مورد ضرب و شتم قرار می گیرند. هنگامی که نیرو های درگیر را در نظر می گیرید ، چیزهایی حتی بیشتر تحریک می شوند. با استفاده از یک قدرت ، شما می توانید یک کاشی را از استفاده مسدود کنید ، به این معنی که رقیب شما باید مسیر مورد نظر خود را تغییر دهد. نامه دیگری به شما می دهد نامه اضافی یا حتی مجموعه ای کاملاً جدید از نامه ها. هرکدام از این هزینه ها هزینه دارند اما در اینجا کسب درآمد سکه در بازی با ایجاد کلمات بزرگ کمک می کند. همیشه یک جریان درآمد ثابت برای جمع شدن در اینجا وجود دارد.

این نیز تا حدودی به دلیل سیستم مسابقات Cursed Words است. برای راه اندازی یک مسابقات باید چند سکه سرمایه گذاری کنید اما جوایز بسیار سنگین است. سکه های بیشتر به معنای باز کردن مسابقات با ارزش تر نیز است ، به این معنی که همیشه وسایلی برای به دست آوردن سکه های بیشتر نیز وجود دارد. این یک سیستم سرگرم کننده است که باعث می شود شما علاقه مند به کسب اطلاعات بیشتر شوید.

در هر زمان در هر نقطه

حتی بهتر ، شما همیشه می توانید کسی را پیدا کنید که بازی کند زیرا چند نفره Cursed Words با روشی بازی به بازی انجام می شود و به شما امکان می دهد هر زمان که شانس دارید قبل از حرکات خود وارد شوید. تابلوهای هفتگی نیز سرگرم کننده هستند ، و جوایزی را برای افرادی که بطور ویژه هر هفته خوب انجام می دهند ، ارائه می دهند. این اطمینان کامل برای اطمینان از بازگشت مجدد است.

تنها حرکت نزولی واقعی اجتناب ناپذیر برای این نوع بازی است - همه چیز می توانند بعد از مدتی کمی یکسان و تکرار شوند. این به خصوص در مورد بازی در برابر بازیکنان تصادفی صادق است بنابراین عنصر اجتماعی آنقدر فعال نیست که هنگام صحبت با دوستان باشد. همچنین می تواند مدت زمان زیادی را برای باز کردن چشمگیرترین تورنمنت ها به شما نشان دهد ، به این معنی که این یک بازی است که اگر بخواهید همه چیز را برای ارائه ارائه دهید نیاز به اختصاصی دارد.

نتیجه

هرچند بیشتر ، کلمات نفرین شده بسیار سرگرم کننده است. پیچیدگی بسیار خوبی در قالب آشنا به معنای این است که همه افراد در هر سنی می توانند به راحتی با آنچه در مرحله بعدی انجام می شود ، آشنا شوند. علاوه بر این از یو پی اس های قدرت و همچنین کاشی های جایزه بدان معنی است که شما می توانید حرکت خود را به همان اندازه که می خواهید ، بدون نیاز به تکیه بر واژگان خود ، برنامه ریزی کنید تا در هنگام بازی مزیتی به شما ببخشد. همیشه جذابیت هفتگی لو وجود دارد

دانلود برنامه

روی دکمه دانلود کلیک کنید پس از 1 دقیقه فایل بازی جدید بررسی کلمات نفرین شدهبصورت خودکار دانلود شروع خواهد شد.

گزارش مسئوليت پست نوشته شده بر عهده‌ي نويسنده مي‌باشد، لطفا در صورتي که اين پست را ناقض قوانين مي‌دانيد به ما گزارش دهيد.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.

فیلم های ترسناک 2024