دهکده استارت20

دانلود رایگان PDF بازی اندورید برنامه موبایل و فیلم و سریال جدید| مرجع آموزش و معرفی بهترین محصولات و خدمات روز دنیا

روانشناسی تاریک pdf

دانلود Cuties بازی فکری و معمایی سیاه پوستان مود شده اندورید

  • ۳۴۱

Cuties v8.1.0 + Mod – دانلود بازی فکری و معمایی سیاه پوستان اندروید
نسخه معمولی + نسخه مود و هک شده (خرید رایگان بی نهایت)

Cuties یک بازی فکری و سرگرم کننده از استودیوی بازی سازی Celtic Spear است که یک تجربه بسیار جذاب را به بازیکنان ارائه می دهد.

دانلود Cuties 8.1.0 بازی فکری و معمایی سیاه پوستان اندروید + مود

 Blackies داستان موجودات خزدار دوست داشتنی و سیاه رنگ را روایت می کند که برای زندگی به کمک شما نیاز دارند. بنابراین باید دست به کار شوید و با پرش های پیاپی آن ها را به هدفی که دارند نزدیک کنید. طی تمام مراحل شما چند وظیفه دارید؛ ابتدا به کمک یکی از شخصیت ها، تمام موجودات پشمالویی که میبینید را ناپدید کنید و سپس با همان به نقطه پایانی بروید.

Blackie ها نمی توانند به سمت چپ یا راست حرکت کنند و فقط قابلیت پرش از روی همنوعان خود که یک خانه از آن ها فاصله دارند را خواهند داشت. با این حرکت هم، موجودی که از روی آن پریده اید ناپدید خواهد شد. بنابراین باید به نوعی دست به انجام پرش های مختلف بزنید که نه تنها با پرش نهایی به نقطه پایانی برسید بلکه فقط یک شخصیت باقی بماند. جدا از اهمیت ایده ابتدایی و گرافیک که نقشی مهم روی جذابیت عناوین Puzzle ایفا می کنند، یکی از مهمترین ارکان زیبایی اپلیکیشن های این سبک را می توانیم طراحی مرحله ها بنامیم.


تغییرات نسخه جدید

روی دکمه دانلود کلیک کنید پس از 1 دقیقه فایل دانلود Cuties بازی فکری و معمایی سیاه پوستان مود شده اندوریدبصورت خودکار دانلود شروع خواهد شد.

گزارش مسئوليت پست نوشته شده بر عهده‌ي نويسنده مي‌باشد، لطفا در صورتي که اين پست را ناقض قوانين مي‌دانيد به ما گزارش دهيد.

نظرات: (۰) هيچ نظري هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.

فیلم های ترسناک 2024