دهکده استارت20

دانلود رایگان PDF بازی اندورید برنامه موبایل و فیلم و سریال جدید| مرجع آموزش و معرفی بهترین محصولات و خدمات روز دنیا

روانشناسی تاریک pdf

دانلود رایگان زندان تاریک زندان تاریک برای اندروید دانلود مستقیم

  • ۷۶۰

دانلود بازی اندروید زندان تاریک 

تو در بازی زندان تاریک مود شده هیچگاه شکست نمیخوری ، همین الان سریع وارد عمل شو و یک شهر رو نجات بده

دانلود زندان تاریک در ادامه مطلب....

دانلود بازی زندان تــــــــــاریک با

دانلود بازی زندان تاریک  دانلود بازی مود شده زندان تاریک

زندان تاریک یک بازی اکشن و نقش‌آفرینی است که با گرافیک 3Dطراحی شده است.

ماجرای بازی به یک حادثه بزرگ ویروسی مربوط است. حادثه ای که کل کره زمین را به سمت نابودی کشانده است و اغلب انسان ها را به زامبی‌ها و هیولاهای مرگبار تبدیل کرده است. خط داستانی بازی با تقلید و اقتباس از داستان بازی معروف The Last of Usروایت می شود.

دانلود بازی جنگ با زامبی سکه بینهایت  دانلود بازی پول بینهایت زندان تاریک

شما در نقش مردی هستید که دختر او به خاطر اینکه نسبت به این ویروس ایمن است توسط گروهی از مزدوران ربوده شده و به منطقه‌ای خطرناک به نام زندان تاریک برده می‌شود تا روی او آزمایشات مختلفی صورت گرفته و از بدن او یک آنتی‌ویروس به صورت غیرقانونی ساخته شود تا سودجویان از این طریق به سود برسند.حال شما باید در نقش این مرد به زندان تاریک سفر کنید و در این مکان با دشمنان مختلفی بجنگید تا دختربچه خود را نجات دهید. نگران نباشید، در این راه تنها نیستید و دوستانی هم هستند که همراه شما می‌آیند تا با این هیولاها بجنگند و انتقام خود را بگیرند.

دانلود بازی هک شده زندان تاریک دانلود بازی ایرانی زندان تاریک

به غیر از بخش داستانی بازی، بخش آنلاین هم در این بازی وجود دارد که در این بخش می توانید در آن قهرمان خود را انتخاب کرده و با سایر دشمنان وارد رقابتی هیجان‌انگیز شوید و با دست گرفتن سلاح‌های مختلف سرد و گرم با حریف خود مبارزه کنید و امتیاز بدست آورید تا بتوانید آیتم‌های بهتری را بخرید. بخش آنلاین بازی یک بخش جداگانه است و به داستان بازی مرتبط نیست.

 دانلود بازی جنگی هک شده

ویژگی‌ها

·         دارای داستانی بسیار جذاب و عالی

·         دارای طراحی و گرافیک سه‌بعدی

·         دارای مبارزات آنلاین و نبردهای PVP

·         قابلیت شخصی‌سازی قهرمان خود

·         وجود ماموریت‌های زیاد و متنوع

·         انواع مختلف سلاح‌های سرد و گرم

·         نجات دختر خود در زندان تاریک

 دانلود بازی نجات افراد از زندان

نمای بازی از حالت سوم شخص بوده و شما میتوانید شخصیت بازی را به اطراف هدایت کنید و در مبارزات حرفه‌ای شرکت کنید . از انواع سلاح‌های سرد گرفته تا انواع و اقسام تفنگ ها و تجهیزات گوناگون در این بازی وجود دارند تا بتوانید از آن ها علیه رقبا استفاده کنید. همچنین باید گفت که در بازی زندان تاریک در بخش مأموریت‌ها، باس‌ها (غول آخرها) و دشمنان بزرگ و خطرناکی وجود دارند که رویارویی با آن‌‎ها چالش خاصی برای شما خواهد بود. از نظر گرافیکی باید گفت که بازی زندان سیاه با جزئیات خیلی خوبی طراحی شده است و مدل‌سازی‌های سه‌بعدی و گرافیک بالای آن شبیه به

630 مگابایت

دانلود رایگان بازی زندان تاریک

درصورت وجود مشکل در بخش نظرات مطرح کنید.

روی دکمه دانلود کلیک کنید پس از 1 دقیقه فایل دانلود رایگان زندان تاریک زندان تاریک برای اندروید دانلود مستقیمبصورت خودکار دانلود شروع خواهد شد.

گزارش مسئوليت پست نوشته شده بر عهده‌ي نويسنده مي‌باشد، لطفا در صورتي که اين پست را ناقض قوانين مي‌دانيد به ما گزارش دهيد.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.

فیلم های ترسناک 2024