دهکده استارت20

دانلود رایگان PDF بازی اندورید برنامه موبایل و فیلم و سریال جدید| مرجع آموزش و معرفی بهترین محصولات و خدمات روز دنیا

روانشناسی تاریک pdf

دانلود Slap Kings بازی مسابقات سیلی زنی اندروید مود شده

  • ۹۴۱

Slap Kings v1.2.9 + Mod Money – دانلود بازی مسابقات سیلی زنی برای اندروید
نسخه معمولی اصلی + نسخه مود و هک شده (با پول بی نهایت) + تریلر

Slap Kings یک بازی مسابقات چک زنی و آرامش بخش ترین رقابتی است که تاکنون بازی کرده اید! در این بازی اندروید شما باید به حریفان خود سیلی بزنید تا بهترین چک زن باشید! در هر نوبت از این بازی جذاب، شما و حریفتان باید به یکدیگر سیلی بزنید. هر کس سیلی محکم تری بزند، با رقیب جدید دیدار می کند! آماده باشید، محل سیلی زدن را هدف گیری کنید و محکم سیلی بزنید! در این بازی مسابقات چک خوری، تلاش کنید تا به بهترین چک زن دنیا تبدیل شوید. این بازی اکشن توسط استودیوی Lion Studios طراحی و منتشر شده است.

دانلود Slap Kings 1.2.9 بازی مسابقات سیلی زنی اندروید + مود

مسابقات سیلی زنی نوعی ورزش عجیب و غریب است که در روسیه رواج پیدا کرده و اکنون در این بازی موبایل به تصویر کشیده شده است. در اینجا رینگ ها و مبارزهای مختلفی مشاهده خواهید کرد که حریفان آن استادان حرکات رزمی کونگ فو نیستند، اما برای رسیدن به پیروزی به یکدیگر سیلی می زنند. گیم پلی این بازی به آهستگی انجام می شود زیرا نبرد در آن به صورت نوبتی انجام می گیرد و حریف مانند نبردهای مشابه واقعی، با صبر و حوصله در انتظار سیلی زدن است. وظیفه بازیکن این است که به تمام حریفان مختلف خود سیلی بزند و قهرمان شود. این بازی دارای رینگ های همراهان و مبارزان جذاب است که هر مبارز ضعف ها و توانایی های منحصر به فرد خود را دارد.


تغییرات نسخه جدید

Minor bug fixes.

دانلود رایگان

روی دکمه دانلود کلیک کنید پس از 1 دقیقه فایل دانلود Slap Kings بازی مسابقات سیلی زنی اندروید مود شدهبصورت خودکار دانلود شروع خواهد شد.

گزارش مسئوليت پست نوشته شده بر عهده‌ي نويسنده مي‌باشد، لطفا در صورتي که اين پست را ناقض قوانين مي‌دانيد به ما گزارش دهيد.

نظرات: (۰) هيچ نظري هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.

فیلم های ترسناک 2024