دهکده استارت20

دانلود رایگان PDF بازی اندورید برنامه موبایل و فیلم و سریال جدید| مرجع آموزش و معرفی بهترین محصولات و خدمات روز دنیا

روانشناسی تاریک pdf

دانلود برنامه اندورید دکتر اچ

  • ۳۸۵

دکتر اچ اپلیکیشن تخصصی در زمینه رژیم لاغری، رژیم لاغری سریع علمی و کنترل بیماری دیابت با امکانات عالی تنوع غذایی و مشاوره لحظه ای با طراحی متخصص و فوق تخصص تغذیه کشور دکتر سعید حسینی.

اپلیکیشن دکتر اچ در زمینه رژیم های غذایی است. رژیم لاغری، رژیم دیابت با هدف کاهش دادن داروها و کنترل بیماری، و رژیم کبد چرب به منظور درمان قطعی آن از ویژگی های بارز این اپلیکیشن است.

Preview 1

دانلود برنامه رژیم غذایی  و تغذیه

دکتر سعید حسینی پزشک و متخصص تغذیه (MD, PhD) و عضو هیئت علمی دانشکده تغذیه دانشگاه علوم پزشکی تهران از چهره های شناخته شده تغذیه کشور و از افراد موفق این حوزه می باشد. از سوابق ایشان می توان عضویت در هیئت بورد تغذیه کشور ، عضویت هیئت مدیره انجمن تغذیه ایران ( اتا ) و مسئولیت واحد تغذیه پژوهشگاه غدد و متابولیسم دانشگاه علوم پزشکی تهران را نام برد

4۰۰ غذای جایگزین 

ما در تمامی وعده های شما این امکان را برای شما قرارداده ایم که بتوانید وعده هایی را که دوست نمی دارید با غذاهای بسیاری جابجا کنید. 

دست پخت من

شما با بخش دست پخت من در اپلیکیشن می توانید هر غذایی را که دوست دارید تنها نامش را به ما بگویید ما مقادیر آن را برای شما طراحی می کنیم ودر برنامه شما قرارمیدهیم.


خدمتی برای کارمندان 
کارمندان عزیز این امکان را به شما داده ایم که غذای شام دیشبتان را به جای نهار امروزتان و یا نهارامروز را با شام امروزتان یکی کنید

هنوز گشنمه

امکان این را برای شما گذاشته ایم که اگر در روز احساس گشنگی کردید وعده ای را به شما پیشنهاد می دهد که این حس را در شما کم می کند.



از رستوران غذا بگیر


تیم ما غذاهای رستوران های زنجیره ای را بررسی کرده و اگر وقت نکردید که غذای خود را آماده کنید ما به شما می گوییم از چه رستورانی چه غذایی را تهیه کنید و چقدر از آن را میل کنید.

ارتباط ۲۴ ساعته با کارشناسان


ما شما را تنها با ارائه یک برنامه رژیم رها نمی کنیم. کارشناسان ما در تمامی ساعات پاسخ گوی شما خواهند بود.


روی دکمه دانلود کلیک کنید پس از 1 دقیقه فایل دانلود برنامه اندورید دکتر اچبصورت خودکار دانلود شروع خواهد شد.

گزارش مسئوليت پست نوشته شده بر عهده‌ي نويسنده مي‌باشد، لطفا در صورتي که اين پست را ناقض قوانين مي‌دانيد به ما گزارش دهيد.

نظرات: (۰) هيچ نظري هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.

فیلم های ترسناک 2024