دهکده استارت20

دانلود رایگان PDF بازی اندورید برنامه موبایل و فیلم و سریال جدید| مرجع آموزش و معرفی بهترین محصولات و خدمات روز دنیا

روانشناسی تاریک pdf

دانلود فایل صوتی خود هیپنوتیزم افزایش ثروت | 100% تست شده و موثر

  • ۱۱۷۱

فایل صوتی خودهیپنوتیزم جذب ثروت 

با این فایل صوتی به ناخودآگاه خودتون نفوذ کنید، و یاد بگیرید که چطوری تبدیل به آهنربای ثروت شوید...

در طی چند سال گذشته راه های زیادی رو برای ثروتمند شدن امتحان کردم ولی شاید هیچ کدوم اونطور که باید و شاید نتونسته بود منو تبدیل به یک ثروتمند کنه که این فایل صوتی رو پیدا کردم و بارها بهش گوش دادم و ناخوداگاه خودم رو بصورتی تنطیم کردم که ثروت و پول رو بصورت یک آهنربا جذب کنه و بدون هیچ کار سختی و یا کوچکترین کار تونستم تبدیل به یک میلیاردر بشم در ادامه این فایل رو می تونید دانلود کنید.

آموزش تبدیل شدن به آهنربای جذب پول

قانون جذب چیست؟

قانون جذب چیست؟

یکی از قدرت های بزرگی که خداوند متعال در وجود هر انسانی قرارداده است توانایی رسیدن به خواسته هایش است..

چند لحظه فکر کنید و با خود مرور کنید تعداد دفعاتی که هرگونه خواسته ای از خدا داشته اید وبرای شما اتفاق افتاده؛ چند عدد بوده است؟

هر فردی در طول عمر به دفعات مختلف این احساس فوق العاده را تجربه کرده است که به خواسته های خود رسیده است و علت آن این بوده که ناخودآگاهش رسیدن به آن خواسته را باورکرده و پذیرفته بوده است.

هرآنچه را که ناخودآگاهبتواند باورکند و فرکانس هایش را با آن خواسته هماهنگ کند صد در صد آن خواسته در دنیای بیرون بوجود خواهد آمد. چگونه راحت تر به خواسته های خود برسیم؟

شاید مهم ترین مسئله در راه رسیدن به خواسته ها واهداف این است که باور کنیم که می توانیم به هدف وخواسته خود برسیم.

حتما شما هم افراد زیادی در اطراف خود دیده اید که به محض اینکه تصمیمی در زندگی می گیرند،با تکیه بر باور بی نهایت قدرتمند خود فکر خود را اجرا کرده وبه موفقیت می رسند.

کافیست که زندگی موفق ترین افراد دنیا را بررسی کنیم و متوجه شویم که تمامی این افراد باور داشته اند که می توانند در واقع چیزی که آن ها را از دیگران متمایز می کند توانایی درونیشان در جذب خواسته های خود است.

قانون جدب چگونه عمل می کند؟

قانون جذب براساس ارتعاش عمل می کند.

هر چیزی از انرژی ساخته شده و انرژی های مشابه همدیگر را جذب می کند.هر چیزی در این دنیا دارای فرکانس مختص به خود است و وقتی انسان در مورد چیزهای مختلف اعم از پول، روابط خوب، سلامتی، فقر، روابط نابسامان، بیماری… تمرکز می‌کند همان‌ها را نیز جذب می‌ کند و انسان می تواند با قدرت ذهن و احساساتش و کنترل درست آنها بر اساس آگاهی از قوانین جهان هستی خواسته ها و رویاهای خودراچذب کند.

خود هیپنوتیزم و قانون جذب

همان طور که می دانیم برای ضمیرناخودآگاه ما فرقی نمی کند که تصاویر را ازصفحه تلویزیون تماشا کند ویا ما تصاویر را در ذهن خود نقش ببندیم.

ما می توانیم با استفاده از تکنیک های خود هیپنوتیزم باورهای قدرتمند را به ناخودآگاه خود وارد کنیم واز طریق توانایی بی اندازه ضمیر ناخودآگاه به تمام خواسته های خود در زندگی برسیم هر خواسته ای که انسان داشته باشد از طریق برنامه ریزی وجود ناخودآگاه خود به آن خواهد رسید.

دانلود فایل آموزشی جذب ثروت 

  پرداخت هزینه و دریافت فایل 

25،000 تومان

60% تخفیف خرید فقط ویژه امروز

مبلغ قابل پرداخت 10,000 تومان

 

نمایش لینک دانلود پس از پرداخت هزینه

پرداخت آنلاین و دانلود

درصورتیکه برای خرید اینترنتی نیاز به راهنمایی دارید اینجا کلیک کنید

روی دکمه دانلود کلیک کنید پس از 1 دقیقه فایل دانلود فایل صوتی خود هیپنوتیزم افزایش ثروت | 100% تست شده و موثربصورت خودکار دانلود شروع خواهد شد.

گزارش مسئوليت پست نوشته شده بر عهده‌ي نويسنده مي‌باشد، لطفا در صورتي که اين پست را ناقض قوانين مي‌دانيد به ما گزارش دهيد.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.

فیلم های ترسناک 2024