دهکده استارت20

دانلود رایگان PDF بازی اندورید برنامه موبایل و فیلم و سریال جدید| مرجع آموزش و معرفی بهترین محصولات و خدمات روز دنیا

روانشناسی تاریک pdf

دانلود کتاب قوانین طبیعت انسان

  • ۲۴۱۰

معرفی کتاب قوانین طبیعت انسان

کتاب قوانین طبیعت انسان نوشته‌ی رابرت گرین درباره‌ی هیجانات و رفتارهای انسانی است و از ویژگی‌های انسانی که در درونمان به شدت داریم و باید از آن پرهیز کنیم صحبت می‌کند و همچنین افرادی که بودنشان در زندگی ما خطرآفرین است را به ما یادآوری می‌کند. انتشارات نسل نواندیش کتاب قوانین طبیعت انسانی را با ترجمه‌ی فاطمه باغستانی در اختیار خوانندگان قرار داده است.

درباره‌ی کتاب قوانین طبیعت انسان

همه‌ی ما با انسان‌ها  و افرادی رو به رو شده‌ایم که گاهی حتی میزان نزدیکی و صمیمیت ما با آن‌ها بسیار زیاد است. اما ضربه‌هایی خوردیم که هرگز نمی‌توانیم فراموششان کنیم. در کنار این موضوع گاهی خودمان نیز مرتکب چنین اشتباهاتی شده‌ایم. مثلا به دوست، همکار یا یکی از نزدیکانمان چیزی گفته‌ایم که خودمان را هم متعجب کرده است که این حرف از کجا آمد. رابرت گرین در کتاب قوانین طبیعت انسان، به این موضوع اشاره می‌کند که همانقدر که در تکنولوژی پیشرفت کرده‌ایم اما طبیعتمان به دوران ابتدایی پیدایش بشر نزدیک است. بنابراین با بیان کردن ۱۸ قانون ، به ما یاد می‌دهد که چه کسی هستیم و چرا اینطور زندگی می‌کنیم؟ هرچند که رابرت گرین در کتاب قوانین طبیعت انسان نیز مانند بقیه‌ی کتاب‌هایش بر ویژگی‌های اکتسابی انسان‌ها تاکید کرده است. 

کتاب قوانین طبیعت انسان را به چه کسانی پیشنهاد می‌دهیم؟

هر کسی که دوست دارد درباره‌ی خودش و افراد پیرامونش بیشتر یاد بگیرد و علاوه بر این بتواند بر اساس آموخته‌هایش تغییر و بهبودی در شرایطش ایجاد کند، کتاب قوانین طبیعت انسان را جذاب و خواندنی می‌یابد.

درباره‌ی رابرت گرین

رابرت گرین نویسنده‌ی کتاب‌های پرفروش آمریکایی در ۱۴ مه ۱۹۵۹ متولد شد. او را بیشتر به دلیل نوشتن کتاب‌هایی درمورد استراتژی قدرت و وسوسه شناخته شده است. از آثار پرفروش او می‌توان به ۴۸ قانون قدرت، هنر سرچشمه،استراتژی جنگ و قوانین طبیعت انسان اشاره کرد. 

جملاتی از کتاب قوانین طبیعت انسان

قانون خردگریزی

شما دوست دارید خود را مسلط بر سرنوشت خود بدانید و آگاهانه تلاش می‌کنید روند زندگی را به بهترین شکل ممکن تحت کنترل داشته باشید؛ اما به‌شدت ناآگاهید که هیجانات چقدر عمیق بر شما تسلط دارند. آن‌ها شما را به سوی ایده‌هایی سوق می‌دهند که نفستان را آرام می‌کند. آن‌ها موجب می‌شوند در پی شواهدی باشید تا به خودتان اثبات کنید خواسته‌ها و باورهایتان درست است. هیجانات موجب می‌شوند شما بر اساس حالات فعلی خود همان چیزی را ببینید که می‌خواهید و این انفصال از حقیقت منشأ تمام تصمیمات بد و الگوهای منفی است که زندگی ما را شکار می‌کند. منطق‌گرایی توانایی مقابله با تأثیرات هیجانی است و معنایش این است که به جای واکنش نشان دادن، بیندیشیم ذهن خود را نسبت به رویدادها باز کنیم و به احساسات صرف توجهی نکنیم. این به‌طور طبیعی رخ نخواهد داد، بلکه قدرتی است که باید آن را به دست آوریم و خبر خوب این است که ما بیشترین ظرفیت را برای این مسئلهٔ مهم داریم.

دانلود رایگان

روی دکمه دانلود کلیک کنید پس از 1 دقیقه فایل دانلود کتاب قوانین طبیعت انسانبصورت خودکار دانلود شروع خواهد شد.

گزارش مسئوليت پست نوشته شده بر عهده‌ي نويسنده مي‌باشد، لطفا در صورتي که اين پست را ناقض قوانين مي‌دانيد به ما گزارش دهيد.

نظرات: (۰) هيچ نظري هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.

فیلم های ترسناک 2024