دهکده استارت20

دانلود رایگان PDF بازی اندورید برنامه موبایل و فیلم و سریال جدید| مرجع آموزش و معرفی بهترین محصولات و خدمات روز دنیا

روانشناسی تاریک pdf

دانلود کتاب قانون‌های یک دختر ۱۵ ساله

  • ۱۹۱۷

معرفی کتاب قانون‌های یک دختر ۱۵ ساله

کتاب قانون‌های یک دختر ۱۵ ساله نوشته ملیکا دستاری یک کتاب راهنما است که به دختران نوجوان کمک می‌کند تا از سردرگمی‌های فکری و ذهنی نجات پیدا کنند.

درباره‌ی کتاب قانون‌های یک دختر ۱۵ ساله

نوجوانی دوران عجیبی از زندگی است. نوجوان‌ها انرژی زیادی دارند و باید مسیر درستی برای تخلیه‌ی آن پیدا کنند. از لحاظ احساسی دستخوش هیجانات هستند و افکار گوناگونی دارند. این دوران ممکن است برای برخی از نوجوانان با چالش‌های مختلف بگذرد و برخی دیگر خیلی ساده آن را تجربه کنند. ملیکا دستاری در کتاب قانون‌های یک دختر ۱۵ ساله ما را با شخصیتی آشنا می‌کند که مانند تمام نوجوان‌های دیگر مشکلات و افکاری دارد که نمی‌تواند با دیگران در میان بگذارد. او تمام آن‌ها را می‌شناسد و برای هرکدام راه‌حلی دارد. 

کتاب قانون‌های یک دختر ۱۵ ساله را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم 

کتاب قانون‌های یک دختر ۱۵ ساله اثری خواندنی برای دختران نوجوان است. والدین و مشاوران نیز می‌توانند از محتوای کتاب قانون‌های یک دختر ۱۵ ساله برای کمک به نوجوانان کمک بگیرند. 

بخشی از کتاب قانون‌های یک دختر ۱۵ ساله

دوست دارم بدانید عسل همیشه به فکر این است که عشقش را پیش خودش نگه دارد، ولی اگر فکر کند که دارد اذیت می‌شود و سلامت فکر و روحش به خطر می‌افتد، سریع از آن حس عشق فرار می‌کند، هر چقدرهم که آن چیز برایش مهم باشد و هر چقدر هم که این کار برایش عذاب‌آور باشد. گاهی اوقات باید خودت رو بخواهی، باید عاشق خودت باشی. این سخن حرفی‌ست که بعدها مطمئن هستم به آن می‌رسم...

عسل پُر از جسارت است، هنگامی که بگوید یک کاری را انجام می‌دهد. صددرصد آن کار را انجام می‌دهد و «مو لای درزش نمی‌رود.» او حتی خودش هم نمی‌داند تا به کی بدین گونه باقی می‌ماند، ولی او از تهِ تهِ دلش می‌خواهد تا آخر به همین شکل ادامه بدهد.

شاید همه فکر کنند او آدم مغروری است، ویا جسارتش را به حساب پُررویی بگذارند. او اجازه می‌دهد هر قضاوتی که می‌خواهند بکنند. امّا هیچ وقت به حرف‌های مردم اهمیت زیادی نمی‌دهد وبرایش خیلی مهم نیستند، زیرا به نظر او باید کاری را بکند که خودش را راضی می‌کند، خودش بخندد و بتواند زندگی‌اش را شاد ادامه بدهد. بدون هیچ استرسی که ببیند مردم در موردش چه فکرهایی می‌کنند.

عسل با اینکه سنِ کمی دارد امّا برای خودش کلی تجربه جمع آوری کرده است، که شاید وقتی بزرگ شد هم به دردش بخورد. هرکسی درزندگی‌اش لحظه‌های طاقت‌فرسای زیادی دارد که شاید در همان لحظه ضربه بزرگی را تحمّل کرده باشد. اما بهتر است بدانید که تجربه‌ها بعدها به کار می‌آید

حال این تجربه‌هایش است که برایش مهم‌ترین دستآوردهای زندگی‌اش است، زیرا برای بدست آوردن هرکدام از آن‌ها سختی‌های زیادی را تحمّل‌کرده‌است، وکلی تنهایی کشیده وحرف شنیده از این وآن.

سختی‌های زندگی‌مان را دست کم نگیریم آن ها پلّه‌هایی هستند که مارا به قلّهٔ موفقیتمان نزدیک‌تر می‌کنند. و خدا را شکر عسل توانسته است، در هر شرایطی بهترین‌های آن اتفاق را هم درکنارش ببیند، ولی فقط بعضی وقت‌ها بدین گونه است و می‌داند که خیلی خوب می‌شود اگر بتواند این حس را در خودش تقویت کند. او مادری دارد که خیلی برای رسیدن به این حس کمکش می‌کند، درست است که خودش کسی را ندارد که او را راهنمایی کند، ولی خیلی خوب بلد است که دخترش را راهنمایی کند تا ضربه‌ای به دختر یکی یه دانه‌اش وارد نشود.

مادر تنها تکیه‌گاهیست که با تمام زنانگی‌هایش به مانند کوه پشتت ایستاده است...

عسل همیشه با آهنگ آرامش می‌گیرد و این یکی از نکته‌های مثبت اوست و هم‌چنین او بلد است که خیلی خوب نقش بازی کند، جوری که هیچ‌کس نداند چه مسأله‌ای در دلِ پُرجنب وجوش و پرمشغله‌اش می‌گذرد. این یعنی؛ آرامش دروغین در بعضی از اوقات برای تزریق آرامش به اطرافیان.

عسل؛ آدمی که همیشه شاد و امیدوار است به آینده‌اش چون او اعتقاد دارد که آینده‌اش را خودش می‌سازد و او قادر است که آن را عالی بسازد.

دانلود رایگان

روی دکمه دانلود کلیک کنید پس از 1 دقیقه فایل دانلود کتاب قانون‌های یک دختر ۱۵ سالهبصورت خودکار دانلود شروع خواهد شد.

گزارش مسئوليت پست نوشته شده بر عهده‌ي نويسنده مي‌باشد، لطفا در صورتي که اين پست را ناقض قوانين مي‌دانيد به ما گزارش دهيد.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.

فیلم های ترسناک 2024