دهکده استارت20

دانلود رایگان PDF بازی اندورید برنامه موبایل و فیلم و سریال جدید| مرجع آموزش و معرفی بهترین محصولات و خدمات روز دنیا

روانشناسی تاریک pdf

دانلود کتاب آنچه در اتاق اتفاق افتاد

  • ۵۰۷

درباره آنچه در اتاق اتفاق افتاد

برای کسانی که می‌دانند سیاست در جزئی‌ترین امور زندگی عمومی و فردی دخیل است، نام جان بولتون نامی آشناست. کردار و اندیشۀ او چنان با «شر» تنیده است که جای هیچ شکی باقی نمی‌گذارد که حضور او در هر منصب و مقامی را باید تفسیر به «شر» کرد: جنگ‌طلب، طرفدار استفاده از زور که تئوری‌ها آن را به نام «رئالیسم» بزک کرده‌اند، مدافع تغییر رژیم در هر کشوری که از آنان اطاعت نمی‌کند، طرفدار جنگ عراق، طرفدار بمباران ایران و سوریه و عراق و با این‌حال، عضو کمیتۀ صلح و امنیت خلیج فارس.

بولتون و کسانی چون او در کلیشه‌هایی که به خورد رسانه‌ها می‌دهند (و ایشان یکی از سردمداران آن است) ایران و کشورهایی را که «اطاعت» نمی‌کنند با عناوینی چون تروریست و جنگ‌افروز و مدافع سلاح‌های اتمی و شیمیایی معرفی می‌کنند. اما برای خواننده‌ای که می‌خواهد در تفسیر جهان پیرامونش از هوش و آگاهی خود بهره ببرد، کتاب پیش‌رو کتابی چندوجهی و بسیار مفید است. بولتون قرار بوده بر کوس رسوایی ترامپ بکوبد، حال آنکه خودش و کل نظام فکری سیساستمداران آمریکایی را نیز در باتلاق فرو می‌برد. علاوه بر این، خواننده در اثنای استدلال‌هایی که بولتون و همکارانش «بدیهی» می‌شمارند، پی خواهد برد در برابر دست‌اندازی و وقاحت کسانی که خود را سیاستمدار می‌نامند، جهان بی‌گناه است. خواننده فقط کافی است در این کتاب، نگاه دولتمردان و سیاستمداران آمریکایی را به جهان دنبال کند تا دریابد برای سلطه‌گران مدرن فقط اسم‌ها تغییر می‌کند، محتوا همان است که بود؛ زمانی به «غیرخودی‌ها» «بربر» می‌گفتند و حالا «تروریست».

خاطرات کاخ سفید

دانلود

روی دکمه دانلود کلیک کنید پس از 1 دقیقه فایل دانلود کتاب آنچه در اتاق اتفاق افتادبصورت خودکار دانلود شروع خواهد شد.

گزارش مسئوليت پست نوشته شده بر عهده‌ي نويسنده مي‌باشد، لطفا در صورتي که اين پست را ناقض قوانين مي‌دانيد به ما گزارش دهيد.

نظرات: (۰) هيچ نظري هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.

فیلم های ترسناک 2024