دهکده استارت20

دانلود رایگان PDF بازی اندورید برنامه موبایل و فیلم و سریال جدید| مرجع آموزش و معرفی بهترین محصولات و خدمات روز دنیا

روانشناسی تاریک pdf

دانلود افزونه clearfy pro،رایگان افزونه بهینه سازی کلیرفای پرو

  • ۴۳۱

معرفی افزونه clearfy pro

اگر به دنبال افزونه ای برای بهینه سازی سایت وردپرس خود هستید، پیشنهاد ما به شما استفاده از افزونه clearfy pro است. مزیت بزرگ این افزونه در این است که نیاز نیست جایگزین افزونه هایی مانند Yoast SEO، Autoptimize و یا WP Super Cache شود، بلکه افزونه Clearfy مکمل این افزونه ها است.

از جمله قابلیت ها و ویژگی های شناخته شده افزونه کلیرفای حرفه ای میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

  • بهینه سازی سئو (SEO)
  • بهینه سازی امنیتی سایت
  • افزایش سرعت بارگذاری سایت و بهبود عملکرد
  • غیرفعالسازی توابع و فایل های بلااستفاده
  • صرفه جویی در وقت و پول کاربر

افزونه کلیرفای حرفه ای

اگر برایتان جای سوال پیش آمده که این افزونه در چه موارد کاربرد دارد، کافی است نگاهی به موارد زیر بیاندازید:

صفحات فرود

در چنین صفحاتی شما میتوانید با کمک افزونه بهینه ساز Clearfy pro ، مواردی همچون دیدگاه ها، ابزارک ها و فونت ها را غیرفعال کرده و سرعت بارگذاری سایت خود را به صورت چشمگیری افزایش دهید.

وبلاگ

در صفحه وبلاگ سایت خود به کمک Clearfy میتوانید «آخرین بروزرسانی» را درج کنید، به همه تصاویر موجود در سایت تگ alt را اضافه کرده و حتی پیوندهای یکتا را ترجمه کنید. در کنار آن میتوانید سرعت بارگذاری برگه ها را افزایش داده و امنیت را بهبود ببخشید.

فروشگاه

از جمله نگرانی ها در مورد فروشگاه های اینترنتی، بحث ایمنی و امنیت سایت است. با این افزونه سئو وردپرس نگرانی را میتوانید برطرف کنید. در کنار آن همانند موارد بالا میتوانید دیدگاه ها را غیرفعال کرده و سرعت بارگذاری صفحات فروشگاه خود را بهبود ببخشید.

افزونه کلیرفای حرفه ای

چرا استفاده از افزونه کلیرفای حرفه ای برای همه سایت های وردپرسی ضروری است؟

اطمینان 100% داریم که امروزه همه مدیران سایت های وردپرسی به دنبال بهبود سئو، کش و امنیت سایت خود هستند. خب چه راه حلی بهتر از Clearfy میتوانید به همه این موارد به صورت یکجا جامه عمل بپوشاند؟ این افزونه ویژگی ها و قابلیت های بسیاری دارد که در زیر به توضیح آنها خواهیم پرداخت:

بهبود سئو

از شر بیشتر خطاهای مرتبط با سئو خلاص شوید تا بتوانید بیشترین تعداد کاربر و ورودی را از طریق موتورهای جستجو دریافت کنید.

ساده سازی توابع وردپرس

با قابلیتی که این افزونه سئو وردپرس دارد میتوانید از توابع اضافی وردپرس خلاص شده و کار با سایت را ساده کرده و عملکرد آن را به صورت چشمگیری بهبود ببخشید.

امنیت با clearfy pro

از جمله نگرانی هایی که مدیران دارند، بحث هک شدن سایت است. اما Clearfy خیالتان راحت کرده، به کمک آن میتوانید توابعی را فعال یا غیرفعال کرده تا امنیت سایت بهبود پیدا کند.

بهبود سرعت بارگذاری

از جمله معیارهای یک سایت خوب، سرعت بارگذاری و مدت زمان بارگذاری آن است. به کمک افزونه کلیرفای حرفه ای سرعت بارگذاری سایت خود را افزایش داده و تعداد درخواست های مربوط به بارگذاری صفحات را مدیریت کنید.

از شر توابع بلااستفاده در وردپرس خلاص شوید!

وردپرس یک سیستم مدیریت محتوا است و این یعنی توابع و قابلیت های بسیاری دارد که همگی شاید برای سایتی که شما دارید، ضروری نباشد. Clearfy به شما اجازه می دهد تا توابع بلااستفاده را غیرفعال کنید، به زبان ساده تر، از شر آنها خلاص شوید!

غیرفعال کردن قابلیت های وبلاگ

در صورتیکه وبلاگ ندارید یا صرفا یک صفحه فرود برای سایت خود با وردپرس طراحی کرده اید، نیازی به امکانات مربوط به وبلاگ نویسی و توابع مربوط به فید و RSS ندارید. با کمک این افزونه میتوانید این موارد را غیرفعال کرده و در منابع هاست خود صرفه جویی کنید.

غیرفعال کردن متاباکس های بلااستفاده

افزونه ها و قالب های وردپرسی هر یک متاباکس هایی را به صفحه ویرایش مطالب یا برگه ها اضافه می کنند این موضوع باعث سنگین شدن و تحمیل بار اضافی به صفحه می شود. اگر فکر می کنید که به متاباکس نیاز ندارید، میتوانید آنها را پاک کنید.

افزونه بهینه ساز Clearfy pro

غیرفعال کردن دیدگاه ها

در برخی صفحات فرود، اصلا نیازی به دیدگاه نیست. پس کافی است به صورت کامل این قابلیت را در وردپرس غیرفعال کرده یا آنها را پنهان کنید. افزونه کلیرفای حرفه ای به شما کمک می کند، بدون کدنویسی این کار را انجام دهید.

حذف پست تایپ های غیرضروری و بلااستفاده

برخی قالب ها پست تایپ های مختلفی را برای استفاده به سایت شما اضافه می کنند، در صورتیکه از آنها استفاده نمی کنید، میتوانید به راحتی با Clearfy آنها را پاک کرده و از شرشان خلاص شوید.

حذف ابزارک های غیرضروری

ده ها ابزارک برای استفاده در سایت از سوی وردپرس فراهم شده است. بسیاری از آنها یکبار هم مورد استفاده قرار نمی گیرند، پس کافی است آنها را با افزونه بهینه ساز Clearfy pro حذف کنید.

غیرفعال کردن بروزرسانی ها

بروزرسانی های پیوسته قالب ها و افزونه های وردپرسی بعضی اوقات بسیار آزاردهنده است. اگر میخواهید برای مدتی هم که شده این بروزرسانی ها را غیرفعال کنید، میتوانید از افزونه Clearfy pro استفاده کرده و این کار را انجام دهید. شما حتی میتوانید به صورت دائمی این بروزرسانی ها را غیرفعال کنید.

افزونه بهینه ساز Clearfy pro ، تنظیمات سئو

 

تامین امنیت سایت

بیشتر سایت های وردپرسی امروزه از حملات هکری رنج میبرند، علت آن هم محبوبیت زیاد وردپرس نزد کاربران و وجود آسیب پذیری ها و مشکلات به دلیل توسعه پیوسته آن از سوی کاربران مختلف است. حالا چگونه میتوان از سایت در برابر این حملات محافظت کرد؟ برای این منظور، کافی است نگاهی به کارهایی بیاندازید که Clearfy برای محافظت از سایت شما در برابر چنین حملاتی انجام می دهد:

مخفی کردن برگه ورود به سایت

بسیاری از حملات از سوی ربات هایی اتفاق میافتد که به صورت روزانه در تلاش برای ورود به برگه پیشخوان سایت هستند. هدف هم پیدا کردن اطلاعات ورود به پیشخوان وردپرس یعنی نام کاربری و کلمه عبور است. حالا با مخفی سازی که Clearfy انجام می دهد، چطور ربات های میتوانند به این صفحه حمله کنند؟

مخفی کردن وردپرس

اگر کاربران و هکرها ندانند که شما از وردپرس استفاده می کنید، چگونه میتوانند از آسیب پذیری های آن آگاه شوند؟ با کاری که افزونه کلیرفای حرفه ای انجام می دهد، ردپای وردپرس از سایت شما پاک خواهد شد.

سرعت سایت خود را افزایش دهید

سرعت و مدت زمان بارگذاری سایت عامل مهمی است که هم بر سئو و هم بر نرخ پرش کاربران از سایت موثر است. افزونه Clearfy به شما کمک می کند تا سرعت بارگذاری صفحات سایت خود را با غیرفعال کردن توابع، اسکریپت ها و فونت های موجود در آن، افزایش دهید.

غیرفعال کردن اسکریپت ها و استایل ها

قابلیت مدیریت اسکریپت ها و فایل ها به شما کمک می کند تا اسکریپت ها، فایل های استایل و فونت های بلااستفاده در سایت خود را غیرفعال کرده و تعداد درخواست های مربوط به بارگذاری چنین فایل هایی را در تنظیمات افزونه بهینه ساز Clearfy pro به حداقل برسانید.

پاکسازی کدها با افزونه Clearfy pro

این افزونه به شما کمک می کند تا کد HTML سایت خود را پاکسازی کرده، فضاهای خالی و کامنت های html را حذف کنید تا وزن سایت کم شود.

ترکیب اسکریپت ها

وردپرس انبوهی از اسکریپت ها که مربوط به قالب ها و افزونه ها می باشد را به صورت جداگانه در حالت پیش فرض بارگذاری می کند. این امر باعث افزایش تعداد درخواست های ارسالی به سرور و در نتیجه افت سرعت و عملکرد سایت می شود. افزونه کلیرفای حرفه ای با ترکیب این فایل ها تعداد درخواست ها را کاهش می دهد.

بارگذاری تاخیری اسکریپت ها

همه اسکریپت ها، استایل ها، فونت ها و تصاویر پشت سرهم به صورت پیش فرض بارگذاری می شوند. با این وضعیت، پایین صفحه فقط زمانی نشان داده خواهد شد که همه این موارد به صورت کامل بارگذاری شده باشند. افزونه Clearfy به شما کمک می کند بارگذاری فایل ها را به تاخیر انداخته و از بار موجود بر سرور بکاهید.

افزونه بهینه ساز Clearfy pro ابزاری همه کاره برای بهینه سازی سرعت و سئو سایت شما محسوب می شود. تنظیمات گوناگون کمک می کنند که در کمترین زمان، تنظیماتی که شاید هرگز به کارتان نیاید را غیرفعال کنید؛ بدون اینکه کوچکترین ایرادی در عملکرد وب سایت شما بوجود آید.

دانلود

روی دکمه دانلود کلیک کنید پس از 1 دقیقه فایل دانلود افزونه clearfy pro،رایگان افزونه بهینه سازی کلیرفای پروبصورت خودکار دانلود شروع خواهد شد.

گزارش مسئوليت پست نوشته شده بر عهده‌ي نويسنده مي‌باشد، لطفا در صورتي که اين پست را ناقض قوانين مي‌دانيد به ما گزارش دهيد.

  • سلااااااام من اولین باره وارد سایتتون شدم چه وبلاگ خوبو مفیدی دارید خیلی خوشم اومد عالی بود ممنونم ازتون که همچین وبلاگی ساختید 😊😊🙏🙏اگراجازه بدید منم یک سایتو بهتون معرفی کنم که خیلی راحت میتونید تو خونه هاتون بمونید و گوشی دلخواهتون و ازشون خریداری کنید 👌👌چون همه اطلاعات مربوط به گوشی که میخواید تو سایتشون هست و کلا سایت معتبریه به سایتشون سربزنید پشیمون نمیشید 😉😉
    https://mariatell.com
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.

فیلم های ترسناک 2024