دهکده استارت20

دانلود رایگان PDF بازی اندورید برنامه موبایل و فیلم و سریال جدید| مرجع آموزش و معرفی بهترین محصولات و خدمات روز دنیا

روانشناسی تاریک pdf

دانلود رایگان کتاب ۵۰+۱ نکته‌ی یک میلیون تومانی

  • ۵۶۴

معرفی کتاب ۵۰+۱ نکته‌ی یک میلیون تومانی

کتاب ۱+۵۰ نکته‌ی یک میلیون تومانی نوشته همایون دارابی، برداشت آزادی از مجموعه تجربیات، مقالات و کتاب‌هایی است که سعی در توصیف عملی، و نه علمی صِرف، از بازار سرمایه دارند، همچنین همایون دارابی در این کتاب درواقع فوت کوزه‌گری بازار سرمایه را بیان کرده است. انتشارات دنیای اقتصاد کتاب ۱+۵۰ نکته‌ی یک میلیون تومانی را منتشر کرده است.

درباره کتاب ۱+۵۰ نکته‌ی یک میلیون تومانی

همایون دارابی کتاب ۱+۵۰ نکته‌ی یک میلیون تومانی را با هدف آموزش نکات بازار سرمایه تالیف کرده است. کتاب۱+۵۰ نکته‌ی یک میلیون تومانی شامل نکات ارزشمندی از تجربیات عملی کسب و کار است. همایون دارابی در این کتاب توصیف عملی، و نه علمی صِرف، از بازار سرمایه داشته است و آموزه‌هایی که اهمیتی مشابه آموزه‌های تئوریک دانشگاه دارند را بیان کرده است اما صرف دانستن نکات دانشگاهی نمی‌تواند از شما یک سرمایه‌دار و معامله‌گر خوب بسازد. پس نیاز دارید که از تجربه‌های عملی بازار سرمایه به عنوان «فوت آخر کوزه‌گری» آگاه شوید. در کتاب ۱+۵۰ نکته‌ی یک میلیون تومانی این نکات و فوت کوزه‌گری با زبانی شیوا بیان شده است.

خواندن کتاب ۱+۵۰ نکته‌ی یک میلیون تومانیرا به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

اگر علاقه‌مند به حضور در بازار سرمایه هستید اما شناخت درستی از نحوه معملات و راه موفقیت در این بازار ندارید یا از گذشته فعالیت خود در این بازار را شروع کرده‌اید و باوجودی که پیش از این نیز مطالعاتی در زمینه بازار سرمایه داشته‌اید همچنان نمی‌توانید به درستی تصمیم بگیرید، نیاز دارید تا با فوت کوزه‌گری بازار سرمایه آشنا شوید، بنابراین خواندن کتاب ۱+۵۰ نکته‌ی یک میلیون تومانی نوشته همایون دارابی را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

جملاتی از کتاب ۱+۵۰ نکته‌ی یک میلیون تومانی

هیچ درختی در آسمان رشد نمی‌کند؛ درست است که دیدن درختان سربه‌فلک‌کشیده همیشه صحنه‌ای زیباست، اما نباید فراموش کنید که تنه این درختان بر زمین قرار دارد و سال‌ها طول کشیده تا یک درخت به چنین رشدی دست پیدا کند. در بازار سهام هم شرایط این چنین است. درست است دیدن شرکت‌های عظیم و با دارایی بالا لذت‌بخش است، اما رشد این شرکت‌ها سال‌ها طول کشیده است؛ بنابراین باید همیشه به یاد داشت، فلسفه اساسی در سرمایه‌گذاری، صبر برای رشد یک شرکت و توام با آن رشد سهامدار است. صرف‌نظر از نوسان‌های کوتاه‌مدت، سرمایه‌گذاران باید به انتظار قد کشیدن شرکت‌های خود باشند، که همانند فردی سوار بر آسانسور بتوانند صعود کنند. نمونه‌های بسیار زیادی از بازده‌های چند صددرصدی در شرکت‌های خوب بازار در خاطره سرمایه‌گذاران قرار دارد.

بازده‌هایی که ناشی از انتخاب درست یک شرکت با آینده روشن و سپس کسب بازدهی بلندمدت از آن در طول چند سال سهامداری است. نمونه‌هایی از شرکت‌های معدنی نظیر چادرملو و گل‌گهر، بانک‌هایی نظیر پارسیان، ملت و پاسارگاد، شرکت‌های کانی غیرفلزی نظیر سیمان فارس و خوزستان و خودروسازانی نظیر ایران‌خودرو و سایپا، نمونه‌های دیگری از شرکت‌های پُرپتانسیل هستند که همگی در طول سال‌هایی از عمر خود توانستند بازدهی‌های قابل‌ملاحظه‌ای را به همراه بیاورند. اما چه چیزی مرز میان نگهداری سهام در درازمدت یا خرید و فروش‌های متعدد را تشکیل می‌دهد؟

«برای خواندن جملات بیشتری از کتاب ۱+۵۰ نکته‌ی یک میلیون تومانی نوشته همایون دارابی بخش نمونه کتاب را رایگان دانلود کنید.

دانلود رایگان

روی دکمه دانلود کلیک کنید پس از 1 دقیقه فایل دانلود رایگان کتاب ۵۰+۱ نکته‌ی یک میلیون تومانیبصورت خودکار دانلود شروع خواهد شد.

گزارش مسئوليت پست نوشته شده بر عهده‌ي نويسنده مي‌باشد، لطفا در صورتي که اين پست را ناقض قوانين مي‌دانيد به ما گزارش دهيد.

نظرات: (۰) هيچ نظري هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.

فیلم های ترسناک 2024