دهکده استارت20

دانلود رایگان PDF بازی اندورید برنامه موبایل و فیلم و سریال جدید| مرجع آموزش و معرفی بهترین محصولات و خدمات روز دنیا

روانشناسی تاریک pdf

دانلود رایگان کتاب اثر مرکب

  • ۶۵۶

معرفی کتاب اثر مرکب

اثر مرکب نوشته‌ی دارن‌هاردی، میکروکتابی در زمینه موفقیت در کار و زندگی است. کتاب اثر مرکب بر تاثیری که کارهای کوچک در ایجاد تغییر و تحول در زندگی دارند تاکید می‌کند.

 گروه گردآوری و ترجمه سبکتو اثر مرکب را به فارسی برگردانده و در اختیار خوانندگان قرار داده‌اند.

درباره‌ی کتاب اثر مرکب

اثر مرکب یک کتاب موفقیت است. اما کتاب موفقیتی بسیار متفاوت با آنچه تا به حال خوانده‌اید. در اثر مرکب، شعارهایی که در کتاب‌های دیگر می‌بینید، وجود ندارد. بلکه کتاب اثر مرکب کتابی است که به شما راهکار و برنامه‌ی عملی برای ایجاد تغییرات می‌دهد. با مطالعه‌ی اثر مرکب درمی‌یابید که برای ایجاد تغییرات پایدار و به اصطلاح تحول در زندگی، لازم نیست کارهای بزرگی بکنیم یا قدم‌های بزرگی برداریم. بلکه با ثبات داشتن روی قدم‌های کوچک است که می‌توانیم تحول ایجاد کنیم و در مسیر رسیدن به آرزوهایمان قرار بگیریم. 

کتاب اثر مرکب را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

اثر مرکب هدیه‌ای جذاب برای تمام افرادی است که دوست دارند تغییراتی در زندگی‌شان ایجاد کنند و به واسطه‌ی تغییرات به موفقیت برسند. 

درباره‌ی دارن هاردی

دارن‌هاردی، نویسنده، سخنران و مشاور آمریکایی است.او تا سال ۲۰۱۵ ناشر "مجله موفقیت" یکی از پرتیراژترین مجلات دنیا بوده است. دارن هاردی از کودکی با پدرش بزرگ شده و او را یکی از بهترین مربیان خود می‌داند. دارن در سن ۱۸ سالگی تجارت خود را آغاز کرد و در ۲۷ سالگی به یک جوان میلیونر تبدیل شد. مجله موفقیت به او این امکان را داد تا با مدیران برجسته، کارآفرینان برتر و قهرمانان مصاحبه داشته باشد و همین موضوع باعث شد تا پرده از راز موفقیت آنها بردارد. او در شبکه‌های اجتماعی و وبلاگش استراتژی و اصول موفقیت را با روش‌هایی که خودش آزمایش کرده و به نتیجه رسیده است با مردم به اشتراک می‌گذارد. .

جملاتی از کتاب اثر مرکب

دیگر زمان آن رسیده است که یک بار برای همیشه حقیقت موفقیت را بدانید.

هیچ فرمول معجزه آسایی وجود ندارد. شما با دو روز کار در اینترنت میلیاردر نمی‌شوید یا با استفاده از یک کِرِم بیست سال جوان‌تر نخواهید شد.

خیلی عالی بود اگر می‌شد موفقیت، اعتماد به نفس و سلامتی را در یک پکیج از سوپرمارکت خرید اما اینطور نیست. باید آنها را بدست آورید و من به شما می‌گویم که از طریق کنترل نیرویی که در زندگیتان وجود دارد باید این کار را انجام دهید.

با کنترل نیروی اثر مرکب. چیزی که در این کتاب به شما می‌گویم نتیجه ۱۶ سال تحقیقات و تجربه من با بهترین اساتید دنیاست.

قبل از شروع لازم است بدانید که بدست آوردن موفقیت دشوار، گاهی خسته کننده و تکراری است. اگر از کار کردن، تعهد و نظم فراری هستید، پیشنهاد می‌کنم کتاب را ببندید و تلویزیون را روشن کنید و زندگی معمولی و یکنواختتان را ادامه دهید.

در این کتاب شما رازهای خارق‌العاده‌ای را کشف نمی‌کنید، بلکه چیزهایی که در زندگی‌تان وجود دارد را کنترل و با تغییرات ساده اتفاقات بزرگ برای خودتان به وجود می‌آورید.

دانلود رایگان

روی دکمه دانلود کلیک کنید پس از 1 دقیقه فایل دانلود رایگان کتاب اثر مرکببصورت خودکار دانلود شروع خواهد شد.

گزارش مسئوليت پست نوشته شده بر عهده‌ي نويسنده مي‌باشد، لطفا در صورتي که اين پست را ناقض قوانين مي‌دانيد به ما گزارش دهيد.

نظرات: (۰) هيچ نظري هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.

فیلم های ترسناک 2024