دهکده استارت20

دانلود رایگان PDF بازی اندورید برنامه موبایل و فیلم و سریال جدید| مرجع آموزش و معرفی بهترین محصولات و خدمات روز دنیا

روانشناسی تاریک pdf

دانلود رایگان کتاب چگونه فکر خدا را بخوانیم

  • ۲۴۹۳

دانلود رایگان کتاب  چطوری فکر خدا رو بخونیم

این کنتاب یک کتاب بینظیر در زمینه شناخت برنامه خدا و انواع مراحل که در زندگی ما رخ می دهد هست که می توانید در ادامه دریافت کنید.

ماموریت این برنامه

مدتی پیش، ایمیلی را دریافت کردم که نوشته بود:

“من دیگر خدا را قبول ندارم، چون خداوند مرا دوست ندارد… من کسب و کاری راه انداختم که شکست خورد، همسرم به خاطر این شکست مرا ترک کرد… فرزندنم مبتلا به فلان بیماری شده و … پس اگر خدایی وجود داشت، اینهمه درخواست، عجز، لابه و دعای و عبادت مرا بی جواب نمی گذاشت…”

وقت هایی در زندگی پیش می آید که آنقدر اوضاع  بر ما سخت می شود که حتی التماس و مناجابت به درگاه خدا هم نه تنها چیزی را عوض نمی کند بکله او ضاع بدتر هم می شود… پس به شکوه می افتیم و می گوییم:

چرا خدا اینهمه بدبختی ام را نمی بیند؟… چرا دلش به حالم نمی سوزد؟… چرا با آنهمه قدرتش، زندگی ام را سر و سامان نمی دهد؟

چرا اینهمه آدم، با اینکه یک رکعت هم نماز نخوانده اند، اینقدر شاد و خوشبخت اند؟ آنوقت  آن یکی با آنهمه عبادت، زندگی اش پر از بدبختی است، همسرش مریض است، ماشینش که تنها منبع درآمدش بود، در تصادف از بین رفته …

پس عدالت خداوند کجاست؟

اینها زمانی سوالاتی تمام نشدنی و بی پاسخ برای من نیز بود….اجازه دهید یک سوال از شما بپرسم:

اگر به شما بگویند که خداوند یک انرژی است که بصورت مجموعه ای از قوانین در حال اداره جهان است… خدایی که هرگز در مقابل عجز و لابه ی شما احساساتی نمی شود، چه می گویید؟

اگر بگویند میزان نعمت هایی که وارد زندگی تان می شود نیز بر اساس شناختی است که از قوانینِ خداوند دارید نه بر اساس میزانِ عجز و لابه های تان در برابر او، چه می گویید؟

اگر به شما بگویند تفاوت میان “نگاه به خداوند بعنوان یک انرژی که جهان را با قوانینی مشخص اداره می کند” با “این نگاهِ حساساتی”

همان تفاوت میان ثروت است و فقر...

تفاوت میان سلامتی است و بیماری…

تفاوت میان آرامش است و نگرانی…

تفاوت میان شادی است و غم….

آیا آنگاه قصد دارید که خداوند را از نو بشناسید… قوانینش را بیاموزید… تا بتوانید فکر خدا را بخوانید؟

این کتاب را نوشتم تا نه تنها پاسخی دقیق برای تمامی این سوالات باشد، بکله بتوانید مقابل بزرگترین چالش زندگی تان بایستید و به جای اینکه اوضاع بدِ زندگی تان را تقدیر الهی بدانید، تصمیم بگیرید، با شناختِ بهتر خداوند و قوانینش، کنترل زندگی تان را به دست گرفته و اجازه ورودِ نعمت های بیشتری را به زندگی تان بدهید.

و در یک کلام  اگر می خواهید هم در دنیا خوب زندگی کنید و هم در آخرت سعادتمند باشید، با نگاهی بی طرفانه، کتاب را تا انتها مطالعه کرده و سپس با تأمل در مورد آنچه که در آن آمده است، تصمیم بگیرید شناختِ بهتری از خداوند داشته باشید…!

اگر می خواهید خدا را بهتر بشناسید این کتاب رو دریافت کنید.

 پرداخت هزینه و دریافت فایل 

قیمت اصلی:  30،000 تومان

80% تخفیف خرید فقط ویژه امروز

مبلغ قابل پرداخت 6,000 تومان

 

نمایش لینک دانلود پس از پرداخت هزینه

پرداخت آنلاین و دانلود

درصورتیکه برای خرید اینترنتی نیاز به راهنمایی دارید اینجا کلیک کنید

روی دکمه دانلود کلیک کنید پس از 1 دقیقه فایل دانلود رایگان کتاب چگونه فکر خدا را بخوانیمبصورت خودکار دانلود شروع خواهد شد.

گزارش مسئوليت پست نوشته شده بر عهده‌ي نويسنده مي‌باشد، لطفا در صورتي که اين پست را ناقض قوانين مي‌دانيد به ما گزارش دهيد.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.

فیلم های ترسناک 2024