دهکده استارت20

دانلود رایگان PDF بازی اندورید برنامه موبایل و فیلم و سریال جدید| مرجع آموزش و معرفی بهترین محصولات و خدمات روز دنیا

روانشناسی تاریک pdf

دانلود رایگان قالب های راست چین

  • ۴۴۷

دانلود رایگان قالب وردپرس

داشتن یک سایت با کیفیت برای هر فرد، شرکت، فروشگاه و هر کسب و کاری، اعتبار محسوب میشه. تا همین چند وقت پیش خیلی از افراد، به دلیل هزینه های سنگین طراحی، رفع ایراد و … از یک طرف و طولانی بودن این فرایند، قید داشتن سایت رو زده بودن. اما قالب آماده سایت ، همه این مشکلات رو حل کرده. و در کمتر از 10 دقیقه میتوانید سایت خودتون را داشته باشید.

 

دانلود رایگان افزونه وردپرس 

راست چین یا RTL (Right To Left) به زبان های همچون فارسی اشاره دارد که از راست به چپ نوشته می شود

 

در سال 1391 برای اولین بار در ایران، راست چین به انتشار و عرضه این ساختارهای آماده پرداخت. منظور از ساختاری های آماده، قالب ها، افزونه ها و پلاگین ها و هر آنچه برای طراحی سایت به اون نیاز دارید، هست. از همان ابتدا فعالیت، راست چین اساس فعالیت خود را بر، ارائه محصولات اورجینال و حرفه ای فارسی قرار داد. از طرف دیگه، محیطی امن برای تجارت آسان طراحان وب ایرانی ایجاد کرد.

دانلود تمامی قالب های راست چین بصورت رایگان

 

هلدینگ راست چین در طی 8 سال فعالیت به کمک 500 شرکت زیر مجموعه و 2300 نفر توسعه دهنده توانسته بزرگترین اشاعه دهنده زبان فارسی در بستر وب باشد، برآورد های ما نشان می دهد در حدود یک میلیون وب سایت ایرانی و فارسی زبان حداقل از یکی از محصولات ما در جهت توسعه و طراحی وب سایت خود استفاده کرده اند.

 

راست چین با دارا بودن بیش از 3000 محصول فارسی بزرگترین و معتبرترین مارکت عرضه محصولات تحت وب به زبان فارسی در دنیا می باشد

 

برای بزرگنمایی تصویر لطفا روی آن کلیک کنید.

درباره راست چین

اصلی‌ترین فعالیت‌های راست چین

راست چین انواع قالب وردپرس، جوملا، whmcs و سایر cms ها عرضه میکنه. قالب های html و psd  نیز طرفداران خاص خودشان را دارند. قالب whmcs در این سایت دارای دو دسته بندی قالب هاستینگ و قالب ایمیل هستند. همچنین اسکریپت های آماده  و سایر سیستم های مدیریت محتوا(cms) ، در دسته بندی های مختلف و کاربردی عرضه می شود.
از سوی دیگر، افزونه ها و پلاگین ها، بخش مهمی از محصولات rtl-theme را تشکیل می دهند. چرا که هر سایتی نیازمند بهبودها یا امکاناتی است که در قالب آن تعریف نشده. بنابراین افزونه های اورجینال راستچین با حجم کم، آنچه را نیاز دارید برای شما فراهم می کنند.

درباره راست چین | api

مرجع رسمی و قانونی قالب و افزونه در ایران

استاندارد فارسی سازی
اساس و شروع کار فروشگاه محصولات طراحی وب فارسی، با راست چین آغاز شد. همچنین برای اولین بار استاندارد فارسی سازی محصولات را عرضه کرد. به شکلی که برای فارسی سازی چارچوب استاندارد و مشخصی باید از جانب طراح رعایت شود.

 

حقوق مالکیت فکری(لایسنس)
محصولات استاندارد راست چین، توقع وب مستران ایرانی را تا حد زیادی ارتقا داد. اما سوء استفاده هایی از محصولات طراحان rtl ایجاد شد. به همین دلیل سرویس لایسنس و api اختصاصی راه اندازی شد تا به بهترین نحو از محصولات، محافظت شود.

 

اورجینال بودن محصولات

اورجینال بودن محصولات
کلیه قالب ها و افزونه های راست چین، اورجینال بوده و طراحان موظف به ارائه لایسنس و یا اثبات مالکیت اثر هستند. صحت طراحی ها، پیش از انتشار، توسط تیم حرفه ای کنترل کیفی، چک می شود. در واقع طراح اصلی با رضایت آن را در سایت عرضه کرده.

همین الان دانلود کنید

روی دکمه دانلود کلیک کنید پس از 1 دقیقه فایل دانلود رایگان قالب های راست چینبصورت خودکار دانلود شروع خواهد شد.

گزارش مسئوليت پست نوشته شده بر عهده‌ي نويسنده مي‌باشد، لطفا در صورتي که اين پست را ناقض قوانين مي‌دانيد به ما گزارش دهيد.

نظرات: (۰) هيچ نظري هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.

فیلم های ترسناک 2024