دهکده استارت20

دانلود رایگان PDF بازی اندورید برنامه موبایل و فیلم و سریال جدید| مرجع آموزش و معرفی بهترین محصولات و خدمات روز دنیا

روانشناسی تاریک pdf

دانلود بازی حباب پول | دانلود بازی حباب شده

  • ۷۶۷

دانلود بازی جدید ایرانی حباب با پول

همین الان می تونی یک بازی جذاب و عالی رو بصورت مود شده دانلود کنی دریافت در ادامه مطلب...

حباب بازی اندروید

دانلود بازی جدید و جذاب حباب با

* حباب‌ها رو بترکون تا پرنده‌ها رو نجات بدی!

دانلود بازی حباب اندورید

* یه بازی جدید با کلی مرحله‌ی متنوع منتظرته! یه بازی جدید دخترانه و پسرانه که کلی هیجان داره. آماده باش تا کلی حباب بترکونی، امتیاز جمع کنی و جایزه ببری. البته همه چیز به این سادگی‌ها هم نیست. تو مسیرت باید پا به زمان قاجار بذاری، توی بعضی از مراحل پرنده‌ها رو آزاد کنی و بعضی مواقع هم به یه روح (👻 ) کمک کنی تا قسر در بره.



* یادته بچه که بودیم هر بسته‌ای که باز می‌شد، می‌رفتیم دنبال حباب‌های محافظش تا سریع بترکونیمش؟ هر مرحله از «حباب» که تجربه می‌کنی هم همین حس خوب رو داره. یه بازی جدید و متنوع که بهترین گزینه برای وقت گذروندن و لذت بردن از پازل‌های ساده و رنگارنگه.

دانلود رایگان بازی حباب

* تو «حباب» باید برای هر حرکتت فکر کنی و طوری پیش بری که بتونی همه‌ی حباب‌ها رو بترکونی. یه رازی که باید بدونی هم اینه که «حباب» به شدت اعتیادآوره و اگه درگیرش بشی به این زودیا بی‌خیالش نخواهی شد!

دانلود بازی حباب برای اندروید

* راستی! «حباب» سه حالت بازی متفاوت داره که می‌تونی به انتخاب خودت بازیشون کنی. هم‌چنین برای گذشتن از مراحل کلی ویژگی‌های جالب منتظرته که خودت باید ببینی و تجربه‌شون کنی.

75 مگابایت بازی حباب

دانلود

هرگونه مشکل دارید در بخش نظرات ارائه کنید...

روی دکمه دانلود کلیک کنید پس از 1 دقیقه فایل دانلود بازی حباب پول | دانلود بازی حباب شدهبصورت خودکار دانلود شروع خواهد شد.

گزارش مسئوليت پست نوشته شده بر عهده‌ي نويسنده مي‌باشد، لطفا در صورتي که اين پست را ناقض قوانين مي‌دانيد به ما گزارش دهيد.

نظرات: (۰) هيچ نظري هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.

فیلم های ترسناک 2024