دهکده استارت20

دانلود رایگان PDF بازی اندورید برنامه موبایل و فیلم و سریال جدید| مرجع آموزش و معرفی بهترین محصولات و خدمات روز دنیا

روانشناسی تاریک pdf

دانلود رایگان کتاب شیوه گرگ؛ سیستم فروش خط مستقیم

  • ۵۲۰

معرفی کتاب شیوه گرگ؛ سیستم فروش خط مستقیم

کتاب «شیوه گرگ؛ سیستم فروش خط مستقیم» نوشته‌ی جردن بلفورت از پرفروشترین کتاب‌های نیویورک تایمز است. این کتاب به هنر متقاعدکردن و تأثیرگذاری، و رازهای موفقیتِ بزرگ‌ترین فروشنده‌ی جهان می‌پردازد.

در این کتاب یک راه‌حل برای به‌کاربردن سیستم خط مستقیم در هر کسب‌وکار یا صنعتی آمده است. سیستمی که قدرتمندی، کاربری آسان و کاربردی بودن خود را به اثبات رساند. به طوری که در روزهای آغازین ابداعش، موفقیت و ثروت زیادی برای افراد آموزش‌دیده به ارمغان آورد. در نتیجه، هزاران مرد و زن جوان در تلاش برای رسیدن به قطار خط مستقیم و رؤیای امریکایی شروع به سرازیرشدن به اتاق جلسات استراتون کردند.

این کتاب برای فروشنده‌ها نقش یک تغییردهنده را بازی خواهد کرد. با استفاده از راه‌کارهای این کتاب چرخه‌ی فروش کوتاه خواهد شد و بر نرخ موفقیت در معامله افزوده خواهد شد و جریان ثابت بازگشت مشتری توسعه می‌یابد و در نهایت مشتریان وفادار خلق می‌شود.

نویسنده با کلامی دلنشین، بیانی متفاوت و همچنین در چارچوب اصول انسانی و اخلاقی، آنچه را که برای متقاعدکردن، نفوذ و موفقیت نیاز دارید در ۱۲ فصل در اختیارتان قرار می‌دهد.

این کتاب با فراهم‌کردن یک روش ساده و اثبات‌شده برای تسلط به هنر ارتباط، تغییر فوق‌العاده‌ای در مسیر زندگی پدید می‌آورد.

دانلود رایگان

روی دکمه دانلود کلیک کنید پس از 1 دقیقه فایل دانلود رایگان کتاب شیوه گرگ؛ سیستم فروش خط مستقیمبصورت خودکار دانلود شروع خواهد شد.

گزارش مسئوليت پست نوشته شده بر عهده‌ي نويسنده مي‌باشد، لطفا در صورتي که اين پست را ناقض قوانين مي‌دانيد به ما گزارش دهيد.

نظرات: (۰) هيچ نظري هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.

فیلم های ترسناک 2024