دهکده استارت20

دانلود رایگان PDF بازی اندورید برنامه موبایل و فیلم و سریال جدید| مرجع آموزش و معرفی بهترین محصولات و خدمات روز دنیا

روانشناسی تاریک pdf

دانلود رایگان کتاب اراده‌ی آهنین

  • ۵۲۵

معرفی کتاب اراده‌ی آهنین

کتاب اراده آهنین اثر اوریسون سویت ماردن ترجمه عزت اله شعبانی  از قدرت خدایی که در وجود انسان است سخن می‌گوید. این قدرت اراده است که انسان را در تصمیم‌گیری‌هایش مختار می‌کند.

درباره کتاب اراده آهنین

نویسنده اراده آهنین در جایگاه یک قانون باید می‌نویسد که همه کسانی که کارهای بزرگی در دنیا انجام داده اند، افرادی بی باک، پر‌حرارت، پافشار، سرسخت، و متکی به خود و خودباور بوده‌اند.

آن‌ها شجاعت حرکت خارج از حیطه تکرار و روند عادی جمعیت را داشته‌اند و همچنین شجاعت انجام عملی اصیل را داشته‌اند. آن‌ها از اینکه ژنرال باشند نترسیده‌اند. 

در دنیای شلوغ و پر ازدحام و عصر رقابتی حاضر، جای زیادی برای جوانان کمرو، محجوب و خجالتی، مردد و دودل وجود ندارد. کسی که در عصر حاضر می‌خواهد موفق باشد و موفقیتی به‌دست آورد نه تنها می‌بایست شهامت داشته باشد، بلکه باید شجاعت شکار فرصت‌ها را داشته باشد. کسی که همواره منتظر شرایط اطمینان بخشی است هرگز برنده نخواهد بود.

 افزایش استفاده و ایجاد نظم در قدرت اراده‌، همان لحظه برترِ تعالی فرد به سوی موفقیت است. قدرت اراده بخشی از قدرت خدایی است، بخشی که قدرت آفرینش و خلق دارد.

ما از فرمان خدایی صحبت می‌کنیم که از نور ساخته شده است.

تمام دستاوردهای تاریخ بشری حاصل انتخاب‌ها، تصمیمات، و آفرینش‌های نیروی اراده انسان بوده است.

خواندن کتاب اراده آهنین را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

اگر به کتاب‌های حوزه موفقیت و خودیاری علاقه‌مندید و می‌خواهند در زندگی درست تصمیم بگیرند و به تصمیم‌هایشان کامل عمل کنند مناسب است.

درباره اوریسون ماردن نویسنده کتاب اراده آهنین

دکتر اوریسون سوئت ماردن (11 ژوئن 1848 – 10 مارس 1924) مؤلف بیش از 50 جلد کتاب با موضوعات روانشناسی، خودسازی، موفقیت و سلامت می‌باشد و نویسنده‌ای است که تالیفات وی الهام بخش کارآفرینان و مخترعین بزرگ آمریکا نظیر هنری فورد، توماس ادیسون، جی پی مورگان و هاروی فایراستون بوده و پس از مطالعه کتاب‌های وی ، تاثیرات آن در زندگی این افراد نمایان است.

دانلود رایگان

روی دکمه دانلود کلیک کنید پس از 1 دقیقه فایل دانلود رایگان کتاب اراده‌ی آهنینبصورت خودکار دانلود شروع خواهد شد.

گزارش مسئوليت پست نوشته شده بر عهده‌ي نويسنده مي‌باشد، لطفا در صورتي که اين پست را ناقض قوانين مي‌دانيد به ما گزارش دهيد.

نظرات: (۰) هيچ نظري هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.

فیلم های ترسناک 2024