دهکده استارت20

دانلود رایگان PDF بازی اندورید برنامه موبایل و فیلم و سریال جدید| مرجع آموزش و معرفی بهترین محصولات و خدمات روز دنیا

روانشناسی تاریک pdf

دانلود Telegram 7.0.1 تلگرام اصلی جدید و قدیمی اندروید

  • ۷۴۴
دانلود Telegram 7.0.1 تلگرام اصلی جدید و قدیمی اندروید

Telegram v7.0.1 – برنامه پیام رسان تلگرام برای اندروید
نصب نسخه اصلی تلگرام اندروید

Telegram تلگرام یک برنامه پیام رسانی با تمرکز بر سرعت و امنیت می باشد. پیام رسانی فوری محض – ساده، سریع، امن، و همگام در تمام دستگاه های شما. بیش از 100 میلیون کاربر فعال در دو سال و نیم.

سریع: Telegram سریع ترین برنامه پیام رسانی در بازار است که مردم را از طریق یک شبکه توزیع منحصر به فرد از مراکز داده در سراسر جهان به یکدیگر متصل می کند.

همگام سازی: شما می توانید فورا از تمام دستگاه های خود به پیام های خود دسترسی داشته باشید. بر روی تلفن خود شروع به تایپ کنید و پیام را از تبلت یا لپ تاپ خود به پایان برسانید. هرگز اطلاعات شما از بین نمی رود.

نامحدود: شما می توانید رسانه و فایل های خود را بدون هیچ گونه محدودیت در نوع و حجم آنها ارسال کنید. تمام تاریخچه چت شما به فضای دیسک روی دستگاه شما نیازی ندارد، و و تا زمانی که شما به آن نیاز دارید به صورت امن در ذخیره سازی ابر Telegram ذخیره می شود.

امن: تلگرام ارائه بهترین امنیت همراه با سهولت استفاده را ماموریت خود می داند. همه چیز در تلگرام، از جمله چت ها، گروه ها، رسانه ها، و غیره با استفاده از ترکیبی از رمزگذاری AES متقارن 256 بیتی، رمزگذاری 2048 بیتی RSA، و کلید تبادل امن Diffie–Hellman رمزگذاری شده است.

قدرتمند: شما می توانید چت های گروهی تا 5000 عضو ایجاد کنید، ویدئوها و هر نوع سند (.DOC، .MP3، .ZIP و غیره) با حجم بالا را به اشتراک بگذارید، و حتی برای انجام وظایف خاص رباتهایی راه اندازی کنید. این ابزاری کامل برای میزبانی جوامع آنلاین و هماهنگی کار گروهی است.

قابل اعتماد: تلگرام ساخته شده است تا پیام های شما در حداقل بایت های ممکن ارائه شوند، Telegram قابل اعتماد ترین سیستم پیام رسانی است تا کنون ساخته شده است. این حتی بر روی ضعیف ترین اتصالات موبایل کار می کند.

سرگرم کننده: تلگرام دارای ابزارهای ویرایش ویدئو و عکس قدرتمند و یک پلتفرم استیکر و GIF برای تهیه تمام نیاز

روی دکمه دانلود کلیک کنید پس از 1 دقیقه فایل دانلود Telegram 7.0.1 تلگرام اصلی جدید و قدیمی اندرویدبصورت خودکار دانلود شروع خواهد شد.

گزارش مسئوليت پست نوشته شده بر عهده‌ي نويسنده مي‌باشد، لطفا در صورتي که اين پست را ناقض قوانين مي‌دانيد به ما گزارش دهيد.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.

فیلم های ترسناک 2024